Veniturile Gucci în primele trei luni ale anului 2021 s-au îmbunătățit cu 24,6% în termeni organici față de primul trimestru al anului 2020, la 2,17 miliarde de euro. Vânzările organice ale megabrandului italian au scăzut cu 10,3 la sută în al patrulea trimestru, înspăimântând investitorii.
„Suntem foarte mulțumiți de execuția strategiei de la Gucci”, a declarat marți analiștilor Jean-Marc Duplaix, director financiar la Kering. „Multe inițiative sunt acum în vigoare pentru a valorifica pe deplin potențialul mărcii”.
Colaborările cu The North Face, Ken Scott și personajul Doraemon au fost printre proiectele care au stimulat veniturile Gucci în primul trimestru. Potrivit estimărilor Duplaix, marca va ține pasul în 2021. Iminenta lansare a produselor din colecția Ouverture a lui Alessandro Michele, noul model de geantă de mână din bambus și colecția Aria, cu mash-up-ul rădăcinilor ecvestre ale mărcii, design-urile din epoca Tom Ford și pirateria creativă a siluetelor și logo-urilor de la marca soră Balenciaga, vor ajuta Gucci.
„Acesta este exact genul de lucru pe care ar trebui să-l facă Gucci - în opinia noastră - pentru a reaprinde interesul tânărului chinez pentru marcă”, a spus analistul de lux al Bernstein, Luca Solca. Alimentat de impulsul ridicat de două cifre în Asia-Pacific și, de asemenea, în America de Nord, veniturile totale Kering au revenit peste nivelurile pre-pandemice, în creștere cu 5,5% față de primul trimestru din 2019. Veniturile consolidate ale grupului francez de lux au crescut cu 25,8%, respectiv 3,89 miliarde de euro în primul trimestru.
François-Henri Pinault, președinte și director executiv al Kering, a trâmbițat o performanță puternică de top. „Creșterea a fost consecventă în toate casele noastre și suntem deosebit de mulțumiți de impulsul Gucci în timp ce marca începe sărbătoarea centenară”, a spus el într-o declarație care dezvăluie rezultatele, publicate după închiderea bursei de la Paris. „În timp ce 2021 ar trebui să se confrunte în continuare cu un anumit impact din cauza crizei de sănătate, strategia, poziționarea și creativitatea caselor noastre vor permite fiecăreia dintre ele să prospere în mediul actual.”
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.