Toate cele 200 de perechi ale colaborării în ediție limitată, concepute de Virgil Abloh, regretatul director artistic de îmbrăcăminte pentru bărbați al Louis Vuitton, au fost scoase la vânzare într-o licitație de două săptămâni la Sotheby's, care a strâns uimitoarea sumă de 25,3 milioane de dolari, de peste opt ori mai mare decât estimarea inițială a Sotheby’s de 3 milioane de dolari.
Vânzarea a stabilit cel mai mare record public cunoscut pentru licitațiile de pantofi sport și modă, potrivit Sotheby’s.
Majoritatea adidașilor, care prezintă pânza Damier semnătură a casei Louis Vuitton, s-au vândut cu peste 100.000 de dolari. Unele perechi în dimensiuni și cantități limitate s-au vândut chiar și mai mult. Cel mai vândut lot, care includea singura mărime pentru bărbați cinci, s-a vândut cu 352.800 de dolari uluitor, potrivit Sotheby's. Este de 23 de ori mai mult decât s-a estimat. Chiar și cea mai ieftină pereche s-a vândut cu 75.600 de dolari, ceea ce a depășit estimarea Sotheby’s de 15.000 de dolari.
Perechile care au ajuns la licitație prezintă fețe maro, tălpi exterioare albe și logo-ul Nike Swoosh redat într-o versiune contrastantă bej și gri a pânzei Damier. Cumpărătorii au primit și o husă pilot portocalie exclusivă, realizată din piele Taurillion a mărcii, care arată ca o cutie de pantofi Nike.
Abloh a creat inițial pantofii sport pentru colecția de îmbrăcăminte bărbătească Louis Vuitton de primăvară 2022, prezentată în iunie 2021, cu intenția de a scoate la licitație primele 200 de perechi luna aceasta. Din păcate, designerul nu a trăit ca să vadă licitația; Abloh a murit de o formă rară de cancer în noiembrie 2021.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.