Ralph Lauren revoluționează modul în care industria modei colorează bumbacul

Ralph Lauren introduce Color on Demand, o platformă revoluționară de vopsire care va transforma modul în care industria modei colorează bumbacul - mai durabil, mai eficient și mai rapid decât oricând. Compania a înființat Color on Demand, un sistem cu mai multe etape, cu ambiția clară de a furniza primul sistem de vopsire a bumbacului cu apă zero uzată din lume.

În fiecare an, trilioane de litri de apă sunt folosiți numai pentru vopsirea țesăturilor, generând aproximativ 20% din apele reziduale ale lumii. Conceput pentru a ajuta la combaterea deficienței de apă și a poluării cauzate de vopsirea bumbacului, Color on Demand este un nou sistem compus dintr-un set de tehnologii care vor permite reciclarea și refolosirea întregii ape din procesul de vopsire, stabilind prima vopsire a bumbacului din lume cu zero apă uzată. În plus față de economiile semnificative de apă, Color on Demand reduce dramatic cantitatea de substanțe chimice, coloranți, timp și energie utilizată în procesul de vopsire a bumbacului. Mai mult, pentru prima dată în industrie, Color on Demand oferă, de asemenea, un mod mai eficient și mai durabil de a colora bumbacul în orice moment al fabricării produsului. Acest lucru va permite timpi de livrare semnificativ mai mici pentru luarea deciziilor legate de culoarea produsului.

„Vopsirea tradițională a culorilor este una dintre cele mai poluante practici din industria noastră și, ca marcă globală, am recunoscut nevoia de a crea o soluție scalabilă”, a declarat Halide Alagöz, Chief Product and Sustainability Officer la Ralph Lauren. „Color on Demand reduce semnificativ impactul vopsirii bumbacului asupra mediului și, ca un avantaj suplimentar, ne va permite să echilibrăm mai bine inventarul și să satisfacem cererile personalizate ale consumatorilor mai repede decât oricând.”

Pentru a pune în aplicare abordarea sa inovatoare, Ralph Lauren a reunit patru inovatori de frunte în domeniile lor, inclusiv Dow, un lider în știința materialelor; Jeanologia, lider în soluții durabile pentru finisarea articolelor de îmbrăcăminte și a țesăturilor, cu o înaltă expertiză în vopsirea articolelor de îmbrăcăminte și sisteme de tratare a apei cu buclă închisă; Huntsman Textile Effects, o companie globală de produse chimice specializată în coloranți și produse chimice textile; și Corob, un lider tehnologic global în soluții de distribuire și amestecare, pentru a reimagina fiecare etapă a procesului de colorare și pentru a se alătura acestei misiuni comune pentru a crea un sistem mai durabil și mai eficient pentru vopsirea bumbacului. 

Ca parte a primei faze a Color on Demand, Ralph Lauren a optimizat utilizarea ECOFASTTM Pure Sustainable Textile Treatment, o soluție de pretratare dezvoltată de Dow pentru textilele din bumbac. Atunci când este utilizat cu echipamentele de vopsire existente, ECOFASTTM Pure permite utilizarea cu până la 40% mai puțină apă, cu 85% mai puține substanțe chimice, cu 90% mai puțină energie și cu o reducere cu 60% a amprentei de carbon comparativ cu procesele tradiționale de vopsire a bumbacului. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Karl Lagerfeld x Amber Valletta | Prima colecție durabilă

Marca Karl Lagerfeld a scos la iveală roadele primei colaborări cu actrița, modelul și activista Amber Valletta, concentrându-se pe o serie de accesorii etice și eco-responsabile.

Julia Roberts este noul ambasador Chopard

Julia Roberts este noua imagine a Chopard, începând cu cea mai recentă campanie Happy Sport a mărcii, care marchează lansarea unui ceas Happy Sport în ediție limitată. Piesa aduce un omagiu originalului din 1993.

Pantelleria | Paradisul sălbatic din largul coastei italiene

Un mic paradis sălbatic în largul coastei Italiei, Pantelleria este în centrul atenției datorită unei cărți de călătorie produsă de fotograful Bastien Lattanzio.

Gucci sărbătorește 100 de ani cu un spectacol glam și sexy

Pentru a lansat noua colecție de toamnă-iarnă Gucci numită Aria, Alessandro Michele ne-a invitat la o petrecere aniversară care îmbină istoria lui Gucci, perioada Tom Ford și codurile Demnei Gvasalia la Balenciaga.

Vila de 23 mil. $ oferă o felie de Bella Italia chiar în Silicon Valley

O casă în stil italian, în valoare de 23 de milioane de dolari, oferă o mică felie de Bella Italia chiar în Silicon Valley, din California.

Salma Hayek încearcă un nou tratament de îndepărtare a cearcănelor și arată ca un supererou

Salma Hayek este gata să lupte împotriva criminalității! Ei bine, la un alt nivel. Actrița nominalizată la Oscar, în vârstă de 54 de ani, a împărtășit sâmbătă, o fotografie de pe scaunul din salonul de frumusețe.

Kanye West pregătit pentru o nouă relație. Ce părere are Kim Kardashian

Kim Kardashian (39 de ani) și Kanye West (43 de ani) nu au divorțat încă oficial dar rapperul american se gândește deja la următoarea sa relație.

Demi Lovato începe un nou capitol: „Presiunea era prea mare”

Demi Lovato vorbește sincer despre dependența de droguri și depresie în documentarul „Dancing With The Devil”. Într-un interviu recent, ea împărtășește și mai multe detalii personale despre cea mai dificilă perioadă din viața ei.

Cât câștigă Adelina Pestrițu din postările făcute pe Instagram

Adelina Pestrițu este unul dintre cei mai populari influneceri din România. Activitatea sa de pe rețelele de socializare este urmărită de peste 1,7 milioane de internauți.

Malta îți dă bani să mergi în vacanță. Ce trebuie să faci?

Malta va plăti până la 100 de euro turiştilor care decid să-şi petreacă vacanţa de vară în această ţară, o măsură prin care autorităţile malteze doresc să sprijine sectorul turistic în plină pandemie de coronavirus şi pentru care a alocat 3,5 milioane €.

LVMH înregistrează vânzări uriașe în primul trimestru din 2021

Cu vânzări enorme de 17 miliarde de dolari, veniturile LVMH din primul trimestru cresc cu 30% față de 2020. Acțiunile conglomeratului de lux au atins, de asemenea, valori maxime record.

Licitații | Christie's este pe cale să scrie istorie cu Sakura Diamond

Este natural, roz și complet captivant. Nu, nu vorbim despre florile de cireș care înfloresc în toată Japonia în această primăvară, ci de super-rara Sakura Diamond pe care Christie's o scoate la licitație.

Fabrică Valentino, distrusă de flăcări. Pierderile sunt uriașe!

O fabrică de pantofi deținută de Valentino a fost devastată de incendiu, aproximativ 38.000 de perechi de pantofi fiind distruse în hub-ul de producție de înaltă calitate din Italia.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Top 3 cele mai respectabile mărci din lume

Rolex și Ferrari se numără printre primele trei cele mai respectabile mărci din lume, spune un nou sondaj. Cele două nume din industria luxului se află în spatele brandului Lego în sondajul Global RepTrak 100 din 2021.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Alibaba, sancțiuni record pentru comportamentul monopolist din China

Autorităţile de reglementare din China au sancţionat gigantul din comerţul electronic Alibaba cu 18 miliarde yuani (2,3 miliarde euro) pentru încălcarea reglementărilor antimonopol şi abuz de poziţie dominantă.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Proprietarul Gucci, Kering, deschide un nou hub logistic global în Italia

Kering a finalizat prima fază a noului său centru logistic global din nord-vestul Italiei, contribuind la creșterea stocării grupului de lux francez și la accelerarea livrărilor globale.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Traficul aerian internațional de pasageri s-a prăbușit în ultimul an și nu dă semne de revenire

Traficul aerian internaţional de pasageri a scăzut cu 89% în februarie 2021, faţă de aceeaşi lună a anului trecut, în condiţiile în care numărului cazurilor de Covid-19 a revenit la creştere

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
De ce experiențele de vânzare cu amănuntul contează pentru mărcile de lux

Comerțul cu amănuntul este un punct de contact critic, deoarece este locul în care mărcile își pot confirma și întări povestirile digitale sau le pot distruge neglijent. Întrucât consumatorii petrec mult mai mult timp online, pur și simplu se așteaptă mult mai mult atunci când decid să petreacă timp cu un brand în lumea fizică. Și multe mărci uită acest lucru: o experiență copleșitoare poate pune capăt relației dintre client și marcă.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted ECONOMIC