Se pare că moda devine din ce în ce mai îndrăgostită de artiști. A$AP Rocky tocmai a fost numit director de creație la Puma, pentru a-și imagina colecții capsule și concepte de marketing legate de lumea F1.
Marca sportivă PUMA și artistul A$AP Rocky au anunțat oficial un parteneriat pe termen lung. Înrădăcinat în industria sporturilor cu motor, A$AP Rocky va servi ca director creativ al sectorului și, pentru început, își va concentra energia pe noul parteneriat PUMA cu F1. În program, colecții-capsulă pe măsură, care cu siguranță vor influența următoarea colecție mai generală a brandului.

„Lucrarea cu mărci la fel de iconice precum PUMA și la fel de inovatoare precum F1 a fost cu adevărat inspiratoare”, a comentat A$AP Rocky. „Când lumea va vedea ceea ce am făcut, cred că se va produce o schimbare în modul în care mărcile lucrează cu reclamele.”
La începutul acestui an, PUMA a devenit sponsor oficial al licenței de F1, dornic să exploreze impactul pe care streetwear-ul și moda îl pot avea dincolo de curse. Sosirea lui Rocky va fi graduală, așa că va dedica acest sfârșit de an fotografiilor și conținutului video al mărcii, în special cu o primă campanie la care a lucrat în secret. Mai târziu, în 2024, Rocky va lansa o colecție de îmbrăcăminte și accesorii PUMA x F1 în ediție limitată, ca o previzualizare a mai multor capsule vizibile care vor veni.

„Nu am putea fi mai încântați să lucrăm cu A$AP Rocky”, a spus directorul de produs PUMA Maria Valdes. „Este incredibil de talentat, profund atent și investit în marca noastră.”
În 2025, el se va cufunda în designul creativ al tuturor produselor PUMA x F1, de la uniforme de curse până la îmbrăcăminte pentru fani și modă pură. Scopul este să lărgească și să exploateze legătura dintre streetwear, modă și sport în sine.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.