Prognoză: Vânzările de produse personale de lux vor suferi o scădere catastrofală

Vânzările de produse personale de lux vor scădea cu 23% în acest an din cauza pandemiei de coronavirus, acesta fiind primul declin de după 2009 şi totodată cea mai mare scădere înregistrată vreodată, a anunţat miercuri firma de consultanţă Bain & Company, citată de Reuters.

Declinul preconizat de Bain, care vine în pofida unei reveniri puternice a vânzărilor de produse de lux în China, este în zona inferioară a intervalului cuprins între 20% şi 35%, prognozat de aceeaşi firmă de consultanţă în luna mai a acestui an.

Acest lucru se datorează unei reveniri peste aşteptări a vânzărilor de produse de lux în cursul verii, când măsurile de izolare au fost ridicate în întreaga lume iar magazinele care comercializează poşete, haine, bijuterii şi ceasuri de lux au fost redeschise.

Cu toate acestea, cel de-al doilea val de infecţii cu coronavirus care a apărut în Europa şi SUA începând din octombrie a condus la noi restricţii şi închideri de magazine. În plus, incertitudinea provocată de alegerile prezidenţiale din SUA a afectat şi ea încrederea consumatorilor.

Singura veste bună pentru producătorii de articole de lux este China, unde vânzările au crescut cu 45%, până la 44 miliarde de euro în acest an.

China va deveni cea mai mare piață pentru bunurile de lux până în 2025

Potrivit analiştilor de la Bain, China este pe cale să devină cea mai mare piaţă din lume pentru produsele de lux în 2025, pe măsură ce consumatorii chinezi înstăriţi vor călători mai puţin şi vor cheltui mai mult acasă.

„Avem o lume cu două viteze, în condiţiile în care Europa şi SUA au fost serios lovite de cel de-al doilea val al pandemiei precum şi de incertitudinea socială şi politică, în timp ce China accelerează fără întrerupere”, susţine Federica Levato, partener la Bain.

Potrivit firmei de consultanţă, criza coronvirusului a accelerat trei tendinţe, în condiţiile în care achiziţiile online de produse de lux s-au dublat, de la 12% în 2019 la 23% în 2020, iar comerţul electronic urmează să devină canalul principal pentru cheltuieli globale cu produse de lux în 2025.

De asemenea, limitarea călătoriilor internaţionale i-a făcut pe oameni să cumpere mai mult din ţările lor de reşedinţă, iar cumpărătorii născuţi începând din 1981 sunt responsabili în prezent pentru aproape 60% din achiziţiile totale de produse de lux.

Bain & Company se aşteaptă ca piaţa globală a produselor de lux să revină la nivelul din 2019 abia la finele lui 2022 sau începutul lui 2013, graţie creşterii vânzărilor digitale şi evoluţiilor solide din China.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC