FASHION WORLD TOKYO este cea mai mare expoziție comercială pentru industria modei din Japonia, adunând tot felul de articole vestimentare, genți, încălțăminte, accesorii de modă, bijuterii de modă, modă pentru bărbați, produse textile din întreaga lume. Expoziția oferă oportunități abundente de tranzacționare și potențial bun pentru activități de afaceri.
Potrivit unui comunicat al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat (MMACA), cele 12 companii membre ale misiunii economice româneşti la Tokyo au expus în centrul expoziţional Tokyo Big Sight articole vestimentare, genţi, încălţăminte, accesorii de modă, bijuterii şi produse textile alături de alţi peste 1.200 de expozanţi, în faţa a mai mult de 30.000 de vizitatori.
Reprezentanţii firmelor au prospectat oportunităţile de afaceri oferite de piaţa asiatică şi au discutat cu conducerea Ambasadei României şi BPCE Tokyo modalităţi de promovare a produselor româneşti pe piaţa Japoniei.
"Fashion World Tokyo reprezintă o oportunitate pentru companiile româneşti să acceseze piaţa asiatică prin stabilirea de contacte cu noi parteneri de afaceri interesaţi, anul viitor, România propunându-şi să participe cu pavilion naţional la această manifestare promoţională. Participarea companiilor româneşti la misiunea economică din Japonia a fost organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, prin Programul de promovare a exportului, în colaborare cu Federaţia patronală a textilelor, confecţiilor şi pielăriei din România (FEPAIUS)", precizează MMACA.
Firmele româneşti participante la Fashion World Tokyo 2019 au fost: Kasiova, Enterprises ET CO, Zoe Ona Production, Cristian ABC, Maglieriaovi, Filo Scenico, Conflux, AMIT, Andrade Textile, Mda Import, Export, Proxima Moda şi Braiconf.
Louis Vuitton știe să organizeze o petrecere. Brandul celebrează 200 de ani de la înființare, aducând un omagiu omului care a început totul. Un element crucial al reperului este reflecția lui Louis Vuitton asupra singurului obiect care i-a catapultat cariera: cufărul.
TAG Heuer și Porsche împărtășesc o lungă istorie de prietenie și colaborare de-a lungul mai multor decenii. Cu toate acestea, cele două mărci emblematice s-au unit în mod oficial pentru a forma un parteneriat strategic în 2019, când Porsche a intrat în campionatul de curse de Formula E cu TAG Heuer ca partener pentru titlu și cronometrare.
Anamaria Prodan e mai fericită ca oricând. După despărțirea de Laurențiu Reghecampf, impresara s-a refugiat în brațele unui medic arab și așteaptă să se încheie procesul de divorț ca să-și oficializeze noua relație.
Georgina Rodriguez, iubita lui Cristiano Ronaldo, s-a fotografiat într-o ținută de peste 1 milion de euro, la plimbare pe străzile din Spania.
Alexandra Stan a ajuns direct la perfuzii după vacanța din Mykonos, Grecia. Solista face ozonoterapie, procedură ce are drept scop creșterea nivelului de oxigen din corp.
Dorian Popa refuză vacanțele, cântărețul susținând că nu a mai călătorit de cinci ani, încă de dinaintea pandemiei de Covid.
Ramona Olaru e mai fericită ca oricând. Relația ei cu Cătălin Cazacu a trecut la următorul nivel. Asistenta tv a fost cerută de soție la malul mării și a spus un hotărât "da".
Lora, ca și alți artiști din România, a fost nevoită să cânte mai puțin din cauza pandemiei de Covid-19. Din acest motiv, cântăreața și-a îndreptat atenția spre domeniul afacerilor.
Împrumutate din lumea cosplay-urilor, genele manga estompează linia dintre ficțiune și realitate și panichează comunitatea de frumusețe TikTok.
Larisa Iordache iubește din nou. Sportiva a făcut primele declarații despre partenerul de viață care a cucerit-o.
Hugh Jackman și Deborra-Lee Furness au investit într-o nouă locuință, în New York. Penthouse-ul i-a costat pe cei doi nu mai puțin de 21,125 milioane de dolari, după cum a transmis Wall Street Journal.
Suntem în ultima lună de vară și ne îmbarcăm către ultimele noastre escapade estivale. Tocmai la timp pentru vacanțele noastre din august, a fost lansată The Gucci Resort Collection.
Instrument funcțional? Instrument de revendicare? Sau doar un accesoriu de modă? Un lucru este cert, cravata traversează istoria, generațiile și genurile, fără să înceteze vreodată să surprindă.
Adidașii lui Heineken, Heinekicks, au fost creați de „The Shoe Surgeon”, cunoscut pentru colaborările sale cu Drake și Lebron James.
Geanta Blondie a fost reeditată de Gucci și se află pe brațul tuturor vedetelor în această vară.
Ce-ar fi dacă pantalonii scurți de ciclism ar fi pe cale să detroneze bermudele și pantaloni scurți din denim?
Pilotul de Formula 1 și actrița americană au pozat pentru casa italiană pentru câteva cadre.
De la vânzarea de căni de cafea ridicol de scumpe până la pantofi sport „distruși”, dar care costă mii de dolari, este imposibil de anticipat cât de departe este gata să meargă brandul spaniol Balenciaga în frizarea absurdului.