Primul proiect imobiliar al casei de modă de lux Dolce & Gabbana provine dintr-un parteneriat cu JDS Development. Reședințele vor fi însoțite de un hotel de cinci stele în interiorul turnului de 320 de metri, despre care se spune că devine cea mai înaltă clădire din Miami.
Se estimează că structura de 90 de etaje va fi finalizată în 2027, incluzând Waldorf Astoria Miami și The Towers proiectate de Foster+Partner ca atracții majore.
Așteptați-vă la tratamentul Dolce & Gabbana în orice, de la apartamentele cu unul până la patru dormitoare, facilități de lux și fiecare mic detaliu în toate cele 259 de case. Michael Stern, CEO și fondator al dezvoltatorului JDS Development Group a declarat pentru CNN: „Vindem apartamente la cheie – le amenajăm și le mobilăm complet; accesorizarea până la halatele de baie și cărțile de pe raftul de cărți.”
Fondatorii Dolce &Gabbana, Domenico Dolce și Stefano Gabbana, își oferă experiența interioarelor acestor reședințe ultra-elegante, care devin simbolul stilului în alb, negru și auriu cu marmură Bianco Striata, marmură Nero Marquina și, respectiv, marmură Giallo Imperiale.
Reședințele includ „marmură foarte elaborată, corpuri de iluminat uimitoare... și o paletă incredibil de luxoasă”, a spus Stern. „Există multă flexibilitate pentru ca oamenii să facă alegeri bune.” Extravaganța este multiplicată prin încorporarea candelabrelor venețiene și a căzilor de baie de sine stătătoare cu vedere neîntreruptă la ocean. Prețurile variază de la 3,5 milioane de dolari la 35 milioane de dolari în 259 de proprietăți personalizate cu unul până la patru dormitoare.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.