Designerul însuși investește în criptomonede și crede în viitorul monedelor digitale. Autoproclamatul „crypto king” vizează anul acesta o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro, doar online.
Potrivit unui comunicat de presă, Philipp Plein acceptă monedele digitale pentru cumpărături în numeroasele magazine ale grupului din întreaga lume și, cel mai important, pe platforma de comerț electronic a mărcii, www.plein.com. În urma acestui anunț, grupul de modă german se așteaptă să vadă cel mai puternic impact pozitiv pe canalul de comerț electronic.
Consecvent cu angajamentul său de lungă durată față de lumea digitală, grupul Philipp Plein este prima casă de modă care abordează domeniul monedelor digitale.
„Nu este ceva nou pentru Philipp Plein să fie printre cele mai progresiste și mai revoluționare mărci de modă. Cred că monedele virtuale reprezintă viitorul, iar eu și echipa mea am făcut o investiție majoră în timp și resurse, efectuând toate modificările de sistem necesare pentru a adopta acest nou tip de monedă. Sunt foarte încântat să pot oferi clienților noștri acest instrument de plată suplimentar și flexibilitatea asociată acestuia”, a declarat designerul.
Pentru plăți de peste 10.000 de euro, compania solicită informații despre sursa documentației Bitcoin, informații KYC (verificarea partenerilor din mediul de afaceri) și o descriere a fundalului și scopul plății.
Dar marca de modă germană nu este singura companie interesată de criptomonede ca mijloc de plată pentru bunurile sau serviciile lor. După ce Tesla a întrerupt inițial metoda de plată cu Bitcoin, deoarece preocupările de mediu erau prea mari din cauza consumului enorm de energie, Elon Musk a anunțat că Tesla va accepta în continuare criptomonede.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.