Premiul LVMH 2021 | Cui revine marele premiu

Juriul Premiului LVMH s-a adunat pe 7 septembrie pentru audiția celor 9 finaliști ai competiției pentru tinere talente în modă în auditoriul Fundației Louis Vuitton. Premiul LVMH 2021 revine lui Nensi Dojaka. Kidsuper, Rui și Lukhanyo câștigă Premiul Karl Lagerfeld.

La finalul acestor prezentări, Nensi Dojaka, un tânăr designer albanez specializat în moda feminină a câștigat anul acesta prestigiosul Premiu LVMH pentru tineri creatori de modă, precum și un buget de 300.000 de euro și un an de coaching de către o echipă din grupul LVMH. 

„Înainte de a mă alătura juriului, am vrut să știu exact care a fost obiectivul acestui premiu. Și este vorba atât de creativitate, cât și de eco-responsabilitate, în procesul de creare a unui brand. Nensi Dojaka bifează ambele elemente. Piesele sale sunt ușor de recunoscut și acest lucru este rar astăzi.” - Stella McCartney 

Nensi Dojaka, câștigătoarea celei de-a VIII-a ediții a Premiului LVMH

Un designer de origine albaneză care a absolvit Central Saint Martin în 2019, Nensi Dojaka locuiește și lucrează la Londra. Ea și-a făcut ucenicia la mărcile Peter Pilotto și Fyodor Golan, înainte de a-și lansa propriul brand pe care îl va arăta pentru prima dată în zilele următoare în timpul Săptămânii modei din Londra. Semnătura ei? Piese gata de purtat grafice, cu detalii, care a cucerit câteva vedete precum Emily Ratajkowski sau Bella Hadid. Din 2020, ea lucrează mână în mână cu incubatorul de tinere talente Fashion East.

„Sunt din Albania și marca mea are sediul în Londra. Voi prezenta prima mea colecție solo la London Fashion Week săptămâna viitoare, ceea ce este destul de interesant. Mi-am lansat marca acum doi ani, cam în aceeași perioadă în care a început pandemia de Covid-19, ceea ce a făcut un început puțin dificil și sunt norocoasă să fiu reprezentată astăzi de aproximativ treizeci de comercianți. Am fost instruită în domeniul lenjeriei intime înainte de a urma un master la Școala Centrală Saint Martins.”, a declarat ea pentru Vogue.

Kidsuper, Rui și Lukhanyo câștigă Premiul Karl Lagerfeld

Anul acesta, trei talente au primit Premiul Karl Lagerfeld: Kidsuper, Rui și Lukkhanyo. Prin urmare, primesc un plic de 150.000 de euro, precum și un an de mentorat de la o echipă dedicată LVMH.

Inaugurat în 2014, Premiul LVMH recompensează în fiecare an un tânăr designer de modă, selectat de un comitet de profesioniști din industrie și un juriu, pentru talentul și creativitatea lor. Pentru această a opta ediție, juriul format din directori artistici: noul membru Kim Jones, șeful colecțiilor pentru bărbați de la colecțiile Dior și de înaltă modă pentru femei și Fendi, Virgil Abloh, director artistic al colecțiilor pentru bărbați din Louis Vuitton, Jonathan Anderson, director artistic al Loewe, Maria Grazia Chiuri, director artistic Dior, precum și Marc Jacobs și Stella McCartney. Juriul este completat de Delphine Arnault, vicepreședinte executiv al Louis Vuitton, Sidney Toledano, CEO al LVMH Fashion Group, și Jean-Paul Claverie, consilier al lui Bernard Arnault și director de patronaj la LVMH.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Superyacht-ul cu emisii zero are propria seră la bord

Viața pe mare a fost întotdeauna privită ca o excursie, o vacanță sau o călătorie pe termen lung și abia dacă se apropie de a fi ceva mai permanent.

Dietă de vedetă | Ce presupune dieta yo-yo cu care Khloe Kardashian a slăbit 18 kilograme

Cura de 3 zile, cunoscută și sub numele de dieta Yo-Yo, promite pierderea a 4-5 kilograme. Regulile acestui regim sunt relativ simple, iar pentru ca rezultatele să fie cele menționate mai sus trebuie să-o urmați întocmai.

Donald Trump și-a lansat propria platformă de socializare pentru a „înfrunta tirania marilor tehnologii”

Donald Trump a anunţat lansarea propriei reţele sociale denumită „Truth Social”, după ce a fost interzis în ianuarie de Twitter, Facebook şi YouTube, care îl acuză că i-a incitat pe partizanii săi la violenţă pe platformele lor înainte de asaltul asupra Capitoliului de la Washington.

Emily in Paris, sezonul 2 | Lancôme lansează o colecție pentru a reproduce look-urile din serial

Pentru a marca lansarea celui de-al doilea sezon Emily in Paris cu Lily Collins, care este ambasadorul Lancôme, marca își imaginează o paletă de colecție care să reproducă machiajul natural și deja cult al lui Emily Cooper.

De ce mărcile de lux încă își distrug articolele nevândute?

În timp ce mărcile de masă preferă să reducă prețurile pentru a goli rafturile, mărcile de lux preferă să ardă unele articole nevândute sau să le arunce la gunoi în loc să riște să își afecteze imaginea dacă aceste articole ar fi regăsite în zona articolelor vândute la reduceri.

Această mașină zburătoare ar putea transporta bogații mult mai ușor

Un startup din Silicon Valley numit NFT a anunțat că preia comenzi pentru o mașină zburătoare de consum pe care speră să o lanseze în 2026.

Actriţa Anya Taylor-Joy a fost desemnată ambasador Dior

Actriţa Anya Taylor-Joy, cunoscută pentru rolul din serialul de succes „The Queen's Gambit”, a fost desemnată săptămâna aceasta ambasador mondial Dior pentru modă şi frumuseţe, a anunţat compania pe Instagram.

Tesla valorează acum mai mult de 1 trilion de dolari

Tesla a atins o capitalizare de piață de o mie de miliarde de dolari pentru prima dată după ce Hertz a declarat luni că va cumpăra 100.000 de vehicule electrice. Vestea tranzacției a adus acțiunile Tesla la un nou record la doar o zi de tranzacționare, acțiunile fiind cotate la peste 1.000 de dolari.

Antonia, plină de mușchi pe Instagram - FOTO

Antonia este considerată una dintre cele mai frumoase femei din România. Vedeta se află în vacanță în Turcia, de unde a publicat mai multe fotografii în bikini.

O plăcuță de înmatriculare incredibil de rară din California, asociată cu un NFT, este la vânzare la un preț amețitor

Cu 24 de milioane de dolari ai putea cumpăra o flotă de supermașini sau, ei bine, o plăcuță de înmatriculare costisitoare!

Licitații | Capodoperele lui Picasso, vândute cu peste 108 milioane de dolari în Las Vegas

Deținerea unui tablou de Picasso te face om bogat, și o dovedește și vânzarea recentă a picturilor artistului legendar, care a adus peste 100 de milioane de dolari.

Centenar Chanel No. 5 | Cea mai mare sticlă de până acum are 2021 ml. Costă o avere!

La Chanel, petrecerea pare să nu se încheie. Desigur, împlinirea vârstei de 100 de ani merită sărbătorită cu mult fast, iar parfumul No. 5 este cu siguranță cel mai iconic parfum al brandului de lux.

Bottega Veneta Fashion Show | Daniel Lee a adus spiritul tehnic și creativ într-o colecție vibrantă

Pentru colecția Salon 03 a mărcii Bottega Veneta - după prezentările prêt-à-porter ale brandului la Londra și Berlin - Daniel Lee a pornit spre Detroit, inspirat de dragostea sa pentru spiritul tehnic și creativ din inima orașului. Iată tot ce trebuie să știi despre acest spectacol de primăvară/vară 2022 prezentat în fața unui public format din vedete.

hourglass_full 3 day ago format_list_bulleted FASHION
Kim Kardashian la 41 de ani. Cele mai bune ținute și momente de stil

Kim Kardashian este departe o femeie timidă, vedeta purtând ținute îndrăznețe și sexy aproape în fiecare zi. Joi, 21 octombrie, starleta a împlinit 41 de ani.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted FASHION
Tendințe pentru iarna 2021/2022: cum să te îmbraci la modă

Nu trebuie să faci sacrificii ca să fii în pas cu moda. Iarna aceasta te poți simți și confortabil, și poți să fii și în tendințe.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted FASHION
Accesorii pentru această toamnă

Schimbarea vremii și-a cam spus cuvântul asupra ținutelor tale. Rochiile vaporoase de vară și pantalonii scurți au fost înlocuiți cu pulovere din lână și bluze groase. Totodată, toamna este un moment bun să îți pui câteva accesorii care îți vor scoate ținutele din monotonie și te vor face să te simți mai elegantă.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted FASHION
Skiwear | 4 tendințe ultra chic Chanel pentru această iarnă

Dacă apropierea de sfârșitul anului rimează cu sporturile de iarnă, colecția Coco Neige 2021-2022 de la Chanel a fost lansată la timp. Plasată sub semnul relaxării și eleganței în imaginea spiritului Chanel, casa combină sportul și stilul cu grația.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted FASHION
Skims X Fendi, cea mai nouă și neașteptată colaborare a anului

După Fendace, se anunță o nouă colaborare incendiară pentru Kim Jones. S-ar părea că Fendi lucrează cu marca vedetei de la Hollywood, Kim Kardashian.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted FASHION