Pe lângă cei 350 de angajați pe care îi are în România, circa 300 de noi angajați va avea noua fabrică ce va produce pentru brandul de lux, unul dintre cei mai importanți jucători în industria luxului vestimentar. Producătorul italian de haine, genți și pantofi de lux are 20 de fabrici în Europa, 18 în Italia și trei în afara țării, în Franța, Marea Britanie și România, unde produce doar articole de marochinărie, fără îmbrăcăminte sau încălțăminte. Produsele companiei sunt prezente în 70 de țări din întreaga lume.
Prada S.p.A. reprezintă o companie italiană de modă specializată în articole de lux pentru femei și pentru bărbați (accesorii de piele, încălțăminte, pălării, poșete și genți etc.). Ea a fost fondată în anul 1913 de către Mario Prada.
Originalitatea produselor Prada a făcut din aceasta una din cele mai influente case de modă, acest brand devenind un simbol al anilor 1990. Semnătura Prada se regăsește pe cele mai luxoase produse fabricate din materiale de cea mai înaltă calitate. Încă dinainte de anii ’90 una dintre cele mai importante destinaţii de producţie pentru marile branduri vestimentare. Louis Vuitton, Diesel și Moncler au fabrici în România.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.