Potrivit Miucciei Prada, „crește o nouă energie, o nouă dorință”. Acest sentiment de optimism s-a tradus în frumoasa și sofisticata colecție pe care Prada dezvăluit-o cu un videoclip. show-ul de modă a fost filmat în același loc unde a fost înregistrat și spectacolul pentru bărbați, prezentarea intensificând atmosfera vibrantă.
Modelele au defilat într-o cameră întunecată, cu lumini intermitente stroboscopice care imitau un club.
„Există o dorință de mișcare și energie, nu este vorba doar de dans, ci de întreaga idee de mișcare”, a spus Simons, care a subliniat că toată colecția urmărește să transmită un sentiment de ușurință și confort.
Colecția de toamnă pentru femei s-a axat pe conceptul de reinventare. „În această colecție ne jucăm cu ideea clasicului - o subvertizăm, o transmutăm”, a spus Muccia Prada. „Prin clasic, vreau să spun că există ceva intrinsec necesar sau inteligent, ceva semnificativ. Din acest motiv îmi place cuvântul „clasic”. Înseamnă de fapt ceva care este relevant pentru oameni, relevant pentru viață. Adesea, este foarte simplu - prin materiale noi, o altă tăietură sau context, ceva evident, etern, normal - cu un gest simplu, se poate transforma. Asta îmi place cu adevărat, la modă.”
Reflectând cuvintele designerului, colecția a fost plină de capse revizuite, inclusiv costume cu fuste, precum și o mulțime de rochii, care repetă siluetele anilor '20, care au fost îmbogățite cu inserții din jacquard tricotat într-o varietate de motive multicolore. O parka sport din nailon a fost modernizată cu o căptușeală vibrantă din blană artificială.
„Transmutație, transfigurare. Ideea fundamentală, integrală a schimbării - care ne intrigă. Transmutația este cuvântul la care ne întoarcem”, a spus, la rândul său, Simons. „Există mult mai multe contraste în această colecție - retro și futurist, înfrumusețat și minimal, sport și eleganță - pentru că le combinăm, le hibridizăm, creăm ceva care pare nou.”
În acest univers de clasici transfigurați, rochiile de seară au fost înlocuite în principal cu salopete extrem de practice, dar elegante, îmbogățite cu inserții jacquard și, ca într-o capsulă de timp retro-futuristă, modelele au purtat costume tricotată cu grafică Art Nouveau.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.