Prada dezlănțuie puterea tactilității și culorii pentru toamna anului 2021

Miuccia Prada și Raf Simons s-au jucat cu texturi tactile și juxtapuneri de culoare. Rezultatul a fost cu totul fascinant și fermecător.

„Cu toții trebuie să ne întoarcem la contactul uman”, cu acest motto a fost colecția pentru bărbaţi Prada din toamna/iarna 2021 prezentată duminică în Milano și care propune pentru toate ocaziile „long john”, lenjeria completă pentru bărbați din trecut.

Colecția creată de Miuccia Prada și codirectorul creativ Raf Simons recuperează nevoia de îmbrăcăminte în contact total cu corpul și pentru aceasta alege pentru toate propunerile sale intimul complet pe care bărbații îl purtau în trecut sub costume, dar în vedere, cu mânecile suflecate sau la fel de utilizate ca îmbrăcăminte confortabilă.

Nu este momentul pentru o exuberanță extremă. Este timpul pentru intimitate, potrivit directorilor creativi Prada, Miuccia Prada și Raf Simons. Având în vedere acest lucru, cei doi au ales John Longs ca îmbrăcăminte definitorie pentru colecţia lor de toamnă fermecătoare și interesantă. 

Așa cum a explicat Prada în timpul unei conferințe de presă după spectacolul digital, John Long are conotații diferite. „Poate arăta romantic, sexy, jucăuș sau copilăresc”, a spus designerul. Prada și Simons au pus aceste lenjerie de corp încălzitoare sub fiecare ținută din colecție, inclusiv blazere cu dungi purtate cu mânecile înfășurate peste cot. 

Duo-ul a interpretat lenjeria intimă pentru a crea o gamă largă de alte modele, de la salopete la gulerele de tip guler și la tricouri. Toate tricotate, au venit în diferite texturi și o varietate de motive jacquard, pe care Simons le-a folosit anterior în colecțiile sale pentru bărbaţi. 

Tactilitatea și culoarea au fost două dintre elementele principale ale gamei, îmbunătățite în continuare de Rem Koolhaas și setul impresionant de camere interconectate de AMO, fiecare tapetat cu materiale diferite, de la blana ecologică pufoasă la marmură strălucitoare și în combinații de culori izbitoare, inclusiv violet și verde jad, precum și roșu și negru. „Am lucrat cu juxtapuneri de culoare pentru a exprima căldura și sensibilitatea, chiar și cu tonuri îndrăznețe”, a spus Simons.

Pentru această a doua colecție co-creată, Prada și Simons au continuat să profite de puterea logo-ului triunghi al mărcii, care a apărut nu numai pe butoanele paltoanelor, ci şi pe fermoarele care decorează hainele și accesoriile, inclusiv mănușile. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Noul Bentley Continental GT: hibrid cu 782 CP

Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.

Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza

Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza

Andreea Bostănică a dezvăluit cât câștigă din TikTok, după ce a fost criticată pentru luxul pe care îl afișează în online

Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.

Imaginile rare postate de A$AP Rocky cu cei cei doi băieți pe care îi are cu Rihanna

Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.

Cum arată bolidul de 200.000 de euro pe care și l-a cumpărat Adelina Pestrițu

Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.

Viviana Sposub a îmbrăcat rochia de mireasă. Anunțul despre nunta cu George Burcea

Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.

Usher a purtat cel mai scump ceas la Gala Met 2024

Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted FASHION