Portofoliul de produse de îngrijire a pielii Prada Beauty include produse de bază de înfrumusețare, cum ar fi un ser, o cremă hidratantă și un produs de curățare; în timp ce gama de produse de make-up cuprinde o gamă de farduri de ochi în nuanțe de maro, auriu, portocaliu și violet; împreună cu un fond de ten și rujuri mate.
Colecția de produse de machiaj beneficiază de finisaje și texturi „hiper-extreme”, cum ar fi nuanțe mate bogat pigmentate și folii metalice, care promit o aplicare curată și precisă. Toate ambalajele produselor sunt prevăzute cu logo-ul triunghiular semnat de Prada.
Campania de lansare a Prada Beauty a fost o provocare pentru relația pasionaților de frumusețe cu machiajul, întrebând publicul larg pe Instagram: „Este maro noul roșu?”. Brandul a apelat la make-up artistul Lynsey Alexander pentru a se ocupa de inovațiile în materie de ten. „Obiectivul principal este acela de a evidenția, celebra și potența, mai degrabă decât de a masca și acoperi”, a declarat Alexander într-un comunicat de presă.
Prețurile produselor variază de la 35 de dolari SUA la 360 de dolari SUA și pot fi achiziționate de pe site-ul companiei. Prada Beauty nu se va lansa în mod oficial ca marcă de sine stătătoare până în ianuarie 2024.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.