După doi ani de creștere uluitoare și atingerea unor prețuri record, prețurile pieței de schimb pentru ceasurile Rolex sunt martorii unei scăderi abrupte. Unii experți din industrie cred că această prăbușire a pieței va șterge toate câștigurile obținute în ultimii doi ani. Acest lucru ne obligă să ne punem întrebarea, s-a spart în sfârșit balonul pentru ceasurile Rolex? Ei bine, chiar dacă răspunsul este da, s-ar putea să nu fie un lucru rău, mai ales pentru cei care doresc să cumpere un Rolex la prețul său de vânzare cu amănuntul.
Rolex continuă să fie unul dintre cei mai populari producători de ceasuri de lux din lume, cu o cerere foarte puternică pentru aproape toate modelele sale. Unul dintre motivele din spatele popularității sale este faptul că ceasurile Rolex sunt relativ accesibile în comparație cu ceasurile de la mărci precum Audemars Piguet sau Patek Philippe.
Cu toate acestea, în ultimii ani, a devenit extrem de dificil să achiziționezi un Rolex de la un dealer autorizat la prețul de listă. A pune mâna pe un model foarte râvnit din oțel inoxidabil este aproape imposibil și va trebui să plătiți o sumă mare pentru a obține unul de la un reseller. Se preconizează că prăbușirea pieței va îmbunătăți situația.
Experții cred că scăderea prețurilor ceasurilor Rolex este direct legată de criza cripto. Un raport Bloomberg a explicat situația spunând: „bula de ceasuri second-hand a fost alimentată de o combinație de câștiguri cripto și bursiere, stimulente de numerar și speculații.” Dealerii de pe piața gri, alimentați de speculații intense și de surplusul de numerar pe piață creat de criptomonede, au creat o cerere artificială, care în sfârșit începe să se spargă. Bloomberg a mai adăugat: „Până acum, cererea atât pentru ceasuri noi, cât și pentru alte tipuri de produse de lux se menține. Dar ceea ce se întâmplă pe piața secundară a ceasurilor este o reamintire clară a faptului că boom-ul bling-ului, în special în SUA, ar putea să nu dureze.”
Prețurile de revânzare pentru ceasurile de lux au atins vârful în luna martie înainte de a începe să scadă, reflectând mișcarea prețurilor principalelor criptomonede și acțiuni. Potrivit WatchCharts, prețul mediu de revânzare a scăzut la 18.076 de dolari pe 25 iulie, ștergând toate câștigurile realizate în primul trimestru al acestui an. Foarte râvnitul Rolex Cosmograph Ref. 116500, care a atins apogeul la mijlocul lunii martie, la aproximativ 48.500 de dolari, se vinde în prezent cu 39.500 de dolari, în scădere cu peste 16%. Alte modele Rolex populare au înregistrat scăderi de aproximativ 10.000 de dolari.
Cu toate acestea, favoritele din toate timpurile, cum ar fi modelele Patek Nautilus și Rolex Daytona, nu au fost atât de grav afectate de prăbușirea pieței, datorită cererii lor autentice în rândul colecționarilor de ceasuri.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.