Talentul și perseverența i-au adus faima dar și bani. În acest moment, ea este una dintre cele mai bogate românce, având o avere care se ridică undeva la 5 miliarde de dolari.
Totul a început în urmă mai bine de 3 decenii, când a decis să emigreze în Statele Unite ale Americii. Se întâmpla în 1989! Anastasia avea doar 32 de ani când și-a făcut curaj să părăsească orașul Constanța ca să-și îndeplinească visul american. Deși nu vorbea limba engleză, s-a dus și s-a angajat ca estetician într-un salon de înfrumusețare din Beverly Hills. Acela a fost momentul în care viața ei s-a schimbat radical.
În prima fază, în salonul în care a lucrat, le propunea clientelor sale să le penseze gratuit, ceea ce a și făcut pentru doi ani de zile. La un an şi jumătate de la acel moment, Anastasia a închiriat o cameră într-un salon din Beverly Hills și începe astfel primul pas spre o afacere de miliarde. Solicită un împrumut bancar, iar în anul 1997 își lansează brandul Anastasia Beverly Hills
Observând că femeile nu păreau să acorde prea multă atenție sprâncenelor lor, Anastasia a decis că este momentul să exploateze acest detaliu. Așa a ajuns să-și dezvolte propria sa tehnică de pensat. În scurt timp și-a deschis primul salon Anastasia Beverly Hills în 1997, iar la scurt timp pe cel de-al doilea.
Anastasia Soare (64 de ani) a a pus imediat bazele unei formule perfecte a sprâncenelor, care pornește de la regula proporției de aur, populară încă din Renaștere. Ea și-a patentat tehnica (Golden Ratio Eyebrow Shaping Method) ce a devenit astăzi un standard într-o industrie preocupată permanent de inovație.
Ea decide în 1999 să-și lanseze primele sale produse specializate pentru îngrijirea sprâncenelor iar în clipa în care românca intră pe piață cu brandul Anastasiei se lansează și interesul mondial la nivel de beauty pentru îngrijirea sprâncenelor. Celebra româncă și-a lansat saloane în alte locuri din lume, dar și o gamă de produse proprii destinate îngrijirii sprâncenelor și pielii, pe care le vinde în magazine.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.