Post Malone și-a aruncat oficial pălăria în ringul internațional de modă, alături de cămăși din denim cu capse în față, jachete de piele cu franjuri, catarame de curea de mărimea unui roller-coaster - și un cal, care i-a adus look-ul final pe podium.
Luni seară, la Paris, rapperul și cântărețul american și-a dezvăluit colecția Austin Post la conacul pe care Karl Lagerfeld l-a numit cândva acasă, pictând sigla AP pe peretele curții, ciocnind sticle de Bud Light cu prietenii în grădină după aceea și pozând pentru fotografii alături de mulțimi de fani.
„E ceva ce am vrut dintotdeauna să fac. Și m-am gândit, de ce naiba nu chiar acum?”, a răspuns Malone când a fost întrebat de ce a decis să intre în industria modei. „Cred că produsul pe care eu și echipa l-am creat este cu adevărat special și îmi vorbește și sunt super entuziasmat.”
Vorbind în fața unui mic grup de reporteri, muzicianul a spus că colecția sa din primul sezon reprezintă „ceea ce aș purta acum”.
„Am 30 de ani, omule”, a spus el entuziasmat. „Și e chiar foarte greu. Deci, știi, am lucrat în domeniul denimului, iar denimul este fabricat în Statele Unite.”
Malone se află în prezent în Europa în cadrul turneului său „Big Ass World Tour”.
Muzicianul a recunoscut că abordarea sa asupra stilului western – recent reînviată de Pharrell Williams cu colecția sa masculină de toamnă 2024 pentru Louis Vuitton și de Beyoncé cu albumul și turneul ei „Cowboy Carter” – este una elevată, axată pe ornamente precum franjuri și concho-uri cu medalioane.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.