Destinați exotică preferată de români își va redeschide treptat granițele pentru vizitatorii străini vaccinați, de la 1 noiembrie, a anunțat luni, 11 octombrie, premierul Prayut Chan-O-Cha, în timp ce regatul încearcă să salveze o industrie a turismului greu lovită de pandemie.
Într-o primă fază, Thailanda va accepta turiști din zece „țări considerate a fi cu un risc scăzut”, a precizat șeful guvernului în timpul unei alocuțiuni televizate – în special SUA, China, Marea Britanie, Germania și Singapore. Lista poate fi extinsă în următoarele luni.
Vizitatorii trebuie să prezinte un test Covid negativ la sosire și să facă unul nou la fața locului. „Vor putea apoi să călătorească liber ca toți tailandezii”, a spus primul ministrul.
Până în prezent, doar un program permitea turiștilor vaccinați să meargă în stațiunea litorală Phuket (sud). Dar erau obligați să stea o săptămână într-un hotel de pe insulă înainte de a se putea aventura în alte părți ale regatului.
Turismul a reprezentat o cincime din PIB-ul Thailandei inainte de pandemie. Restricțiile severe impuse călătorilor au cauzat scăderea numărului de vizitatori străini. În 2020, sosirile au scăzut cu 83%, la 6,7 milioane, față de 39,9 milioane în 2019, scrie 20 Minutes. Drept urmare, Thailanda a înregistrat anul trecut cea mai slabă performanță economică din ultimele două decenii, pierzând în jur de 50 de miliarde de dolari din veniturile din turism.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.