Moda se mișcă. După anunțul plecării lui Dries Van Noten din Casa sa omonimă, este rândul lui Pierpaolo Piccioli să-și anunțe retragerea din funcția de director artistic al Casei Valentino.
De când a preluat rolul de director de creație unic în 2016 – anterior a servit în acest rol ca un duo cu Maria Grazia Chiuri – Pierpaolo Piccioli a modelat în mod semnificativ traiectoria Casei prin viziunea, dăruirea și spiritul său de inovare.
„Sunt recunoscător lui Pierpaolo pentru rolul său de director creativ și pentru viziunea, angajamentul și creativitatea sa care au adus Casa Valentino la ceea ce reprezintă astăzi”, a declarat Jacopo Venturini, CEO Valentino, într-o declarație. „Ne exprimăm profunda recunoștință lui Pierpaolo pentru că a scris un capitol important din istoria Casei Valentino. Contribuția sa din ultimii 25 de ani va lăsa o amprentă de neșters”, adaugă Rachid Mohamed Rachid, președintele Valentino.
În timp ce ADN-ul Casei Valentino dă loc de obicei unui foc de artificii de culori - cu culorile emblematice Valentino Rosso (sau Red Valentino) și Pink PP -, ultima prezentare de modă orchestrată de Pierpaolo Piccioli la începutul lunii a fost o odă negrului. Poate că am fi putut să-l vedem ca pe un semn, cel al unui rămas bun, în toată smerenia, dar mereu în grandilocvență.
„Nu toate poveștile au un început sau un sfârșit, unele trăiesc un fel de prezent etern care strălucește atât de puternic încât nu aruncă nicio umbră. Sunt în această companie de 25 de ani, 25 de ani de când exist și că trăiesc cu oamenii care au țesut firele acestei frumoase povești care este a mea și a noastră. Totul a existat și există datorită oamenilor pe care i-am întâlnit, cu care am lucrat, cu care am împărtășit vise și am creat frumusețe, cu care am construit ceva ce aparține tuturor, și care rămâne imuabilă și tangibilă. Această moștenire de iubire, vise, frumusețe și umanitate, o port cu mine, astăzi și pentru totdeauna. Aceasta este frumusețea pe care am creat-o: viață, speranță, oportunitate și recunoştinţă, iar poporul meu, inimă mea și dragostea care vă oferă toate posibilitățile lumii, în special cele pe care nu le-ați putea imagina singur. Mulțumesc domnului Valentino și Giancarlo Giammetti care și-au acordat încrederea în mine, mulțumiri fiecărei persoane care au făcut acest lucru posibil într-un fel sau altul, a fost un privilegiu și o onoare să vă împărtășesc călătoria și visele mele ”, anunță Pierpaolo Piccioli.
O nouă direcție creativă pentru Casa va fi anunțată în curând.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.