Având ca fundal suprarealist Casa di Xavier Corberó, chiar lângă Barcelona, Spania, Piaget a dezvăluit o colecție creativă de bijuterii de înaltă calitate dedicate formelor moderne. Oaspeții au intrat prin arcadele de beton, golurile și spațiile interconectate ale complexului întins, construit de-a lungul a patru decenii de sculptorul catalan cu același nume, și au urcat una dintre scările în stil Escher pentru a admira bijuteriile. A fost paralela perfectă: casa era concepută ca o sculptură, o capodoperă sculpturală în care să trăiască, la fel ca și creațiile Piaget.
Colecția este un amestec de accente de culoare, gravura Palace Décor, caracteristică Piaget, și modele inspirate de perioada de glorie a mărcii din anii '60 și '70. Datorită, în parte, interesului reînnoit pentru acea epocă și valorificării de către Piaget a trecutului său pentru a crea noi bijuterii inspirate de spiritul său timpuriu, marca se află din nou în centrul atenției.
„Cred că avem un impuls aici, în special în ceea ce privește [colecțiile] de lux”, a declarat Benjamin Comar, CEO al Piaget, pentru Robb Report. „Nu vorbim despre cifre și numere, dar Richemont se descurcă și ea bine și, prin urmare, beneficiem de acest lucru.” Compania profită de un moment în care colecționarii sunt din ce în ce mai interesați de o identitate vizuală puternică - ceva ce îi va diferenția de concurenții lor. Marca a cunoscut deja o renaștere a interesului pentru ceasurile sale din anii '60 și '70 pe piața secundară, pe care a valorificat-o cu înțelepciune prin lansarea de ceasuri moderne bazate pe modele populare din acele epoci, cum ar fi ceasurile Andy Warhol și Polo 79. Bijuteriile sale, de asemenea, par pregătite pentru același interes reînnoit. „Oamenii sunt din ce în ce mai interesați de design”, se spune. „Nu este vorba doar de faptul că le plac pietrele și își doresc pietre, ci își doresc și un design puternic, cu caracter.”
Piaget are multe de oferit anul acesta, atât în ceea ce privește o estetică puternică și pietrele importante, cât și tehnica de lucru. Printre punctele forte ale colecției Extraleganza s-au numărat colierul unic, încrustat cu diamante, 19 opale negre australiene de formă elegantă, însumând 26,39 carate, și 1 safir albastru din Madagascar, tăiat cu pernă, de 9,26 carate. Piesa este executată în diferite finisaje - parțial încrustat cu diamante, iar restul aur alb ciocănit - pentru a se juca cu lumina. Un alt colier singular a fost încrustat cu un lot de smaralde tăiate rotund, care sunt atât de rare încât compania a avut nevoie de peste un an pentru a le găsi. Pietrele completează un colier amestecat cu aur gravat manual, diamante tăiate baghetă, diamante tăiate briliant și smaralde tăiate baghetă, toate aranjate într-un mod care să se joace cu forma și iluzia. Între timp, o pereche de cercei Arty Pop cu diamante, crisoprază, malachit, un smarald columbian tăiat pernă de 1,37 carate și un smarald columbian de 1,28 carate au ieșit în evidență în vitrine și au fost rapid privite de clienții prezenți la eveniment.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.