Având ca fundal suprarealist Casa di Xavier Corberó, chiar lângă Barcelona, Spania, Piaget a dezvăluit o colecție creativă de bijuterii de înaltă calitate dedicate formelor moderne. Oaspeții au intrat prin arcadele de beton, golurile și spațiile interconectate ale complexului întins, construit de-a lungul a patru decenii de sculptorul catalan cu același nume, și au urcat una dintre scările în stil Escher pentru a admira bijuteriile. A fost paralela perfectă: casa era concepută ca o sculptură, o capodoperă sculpturală în care să trăiască, la fel ca și creațiile Piaget.
Colecția este un amestec de accente de culoare, gravura Palace Décor, caracteristică Piaget, și modele inspirate de perioada de glorie a mărcii din anii '60 și '70. Datorită, în parte, interesului reînnoit pentru acea epocă și valorificării de către Piaget a trecutului său pentru a crea noi bijuterii inspirate de spiritul său timpuriu, marca se află din nou în centrul atenției.

„Cred că avem un impuls aici, în special în ceea ce privește [colecțiile] de lux”, a declarat Benjamin Comar, CEO al Piaget, pentru Robb Report. „Nu vorbim despre cifre și numere, dar Richemont se descurcă și ea bine și, prin urmare, beneficiem de acest lucru.” Compania profită de un moment în care colecționarii sunt din ce în ce mai interesați de o identitate vizuală puternică - ceva ce îi va diferenția de concurenții lor. Marca a cunoscut deja o renaștere a interesului pentru ceasurile sale din anii '60 și '70 pe piața secundară, pe care a valorificat-o cu înțelepciune prin lansarea de ceasuri moderne bazate pe modele populare din acele epoci, cum ar fi ceasurile Andy Warhol și Polo 79. Bijuteriile sale, de asemenea, par pregătite pentru același interes reînnoit. „Oamenii sunt din ce în ce mai interesați de design”, se spune. „Nu este vorba doar de faptul că le plac pietrele și își doresc pietre, ci își doresc și un design puternic, cu caracter.”
Piaget are multe de oferit anul acesta, atât în ceea ce privește o estetică puternică și pietrele importante, cât și tehnica de lucru. Printre punctele forte ale colecției Extraleganza s-au numărat colierul unic, încrustat cu diamante, 19 opale negre australiene de formă elegantă, însumând 26,39 carate, și 1 safir albastru din Madagascar, tăiat cu pernă, de 9,26 carate. Piesa este executată în diferite finisaje - parțial încrustat cu diamante, iar restul aur alb ciocănit - pentru a se juca cu lumina. Un alt colier singular a fost încrustat cu un lot de smaralde tăiate rotund, care sunt atât de rare încât compania a avut nevoie de peste un an pentru a le găsi. Pietrele completează un colier amestecat cu aur gravat manual, diamante tăiate baghetă, diamante tăiate briliant și smaralde tăiate baghetă, toate aranjate într-un mod care să se joace cu forma și iluzia. Între timp, o pereche de cercei Arty Pop cu diamante, crisoprază, malachit, un smarald columbian tăiat pernă de 1,37 carate și un smarald columbian de 1,28 carate au ieșit în evidență în vitrine și au fost rapid privite de clienții prezenți la eveniment.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.