De-a lungul anilor, adidas Originals și Pharrell au dezvoltat o relație în creștere. Pentru a sărbători lungul lor partneriat, cei doi prezintă pop-up-ul Samba Café în timpul Săptămânii Modei de la Paris, prezentând o lansare exclusivă a trei noi culori ale Humanrace ™ Samba.
Desfășurat în timpul săptămânii pariziene a sezonului primăvară/vară 2024, pop-up-ul este o odă către orașul Paris, care a fost mult timp o sursă recurentă de inspirație pentru multi-crafe. În fiecare zi la cafenea va exista o cantitate limitată de Samba Tones de la Pharrell, care va fi disponibilă pentru cumpărare pe principiul primul venit, primul servit.
Adânc înrădăcinată în comunitatea lor, colaborarea adidas și Humanrace reprezintă pilonii cheie ai parteneriatului - meșteșug, calitate și moștenire. Cele trei noi culori sunt dezvăluite pentru a fi Terracotta, Charcoal și White.
Modelele celebrează silueta iconică a mărcii prin viziunea colaboratorului de lungă durată Pharrell. Adidașii sunt fabricați din piele premium ECCO și măiestrie adidas. Adidașii vor putea fi achiziționați în magazin pentru 200 de euro. Oaspeții pot, de asemenea, să verifice noile articole de meniu, ambalajele exclusive, cafeaua de înaltă calitate și multe altele.
Pop-up-ul va fi deschis în perioada 22 iunie - 24 iunie, între orele 11:00 și 19:00 în fiecare zi.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.