Noul loc de producție din Bulle, Elveția, ar putea crea 2.000 de locuri de muncă, dar disponibilitatea ceasurilor de lux (chiar dacă este la mai bine de cinci ani) ne-a entuziasmat. Oamenii au poftit după ceasul de mână de lux de când a lovit pandemia de Covid-19, lăsându-i pe cei ultrabogați cu un surplus de bani din cauza lipsei de călătorii pentru cumpărături. Cu toate acestea, a existat o penurie la nivel mondial a acestor ceasuri de mână. Potrivit Bloomberg, ceasornicarul elvețian va semna pentru achiziția terenului pentru noul amplasament luna viitoare.

Acordul acoperă două terenuri cu o suprafață de aproape 93.000 de metri pătrați sau echivalentul a zece terenuri de fotbal, la aproximativ 23 km nord de Montreux, pe Lacul Geneva.
Oliver Curty, președintele guvernului de la Fribourg, a declarat: „Un proiect de o amploare excepțională este pe drumul cel bun în Bulle cu prestigioasa companie Rolex”, adăugând că autoritățile „se vor asigura că va reuși”.
Potrivit Morgan Stanley, cel mai mare producător de ceasuri de lux elvețian din lume, cu sediul la Geneva, produce o cantitate estimată de aproximativ 1 milion de ceasuri pe an, însumând o afacere de aproximativ 8 miliarde de dolari în 2021.
Cererea de ceasuri Rolex a fost, fără îndoială, la un nivel maxim în timpul erei post-pandemie; totuși, la fel ca criptomonede, ceasurile Rolex, cândva scumpe, au scăzut și ele în valoare. În cazul ceasurilor Rolex scăderea a fost mai mare cu prețurile unor modele scăzând cu până la 50%. Indisponibilitatea perpetuă a modelelor i-a forțat și pe fanii ceasurilor de lux să ia în considerare alte mărci. Poate că noul loc de producție va schimba lucrurile în bine atât pentru Rolex, cât și pentru iubitorii săi.
Adelina Pestrițu a dezvăluit detalii despre câștigurile financiare de pe urma proiectelor din mediul online.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.