Pentru a ține pasul cu cererea vertiginoasă, Rolex construiește o fabrică de 1 mld. $ în Elveția

Ceasurile Rolex merită așteptarea. Cei care au așteptat deja de câteva luni sau ani pot spune că primesc vești bune în faptul că Rolex construiește o nouă fabrică de un miliard de dolari.

Noul loc de producție din Bulle, Elveția, ar putea crea 2.000 de locuri de muncă, dar disponibilitatea ceasurilor de lux (chiar dacă este la mai bine de cinci ani) ne-a entuziasmat. Oamenii au poftit după ceasul de mână de lux de când a lovit pandemia de Covid-19, lăsându-i pe cei ultrabogați cu un surplus de bani din cauza lipsei de călătorii pentru cumpărături. Cu toate acestea, a existat o penurie la nivel mondial a acestor ceasuri de mână. Potrivit Bloomberg, ceasornicarul elvețian va semna pentru achiziția terenului pentru noul amplasament luna viitoare.

Acordul acoperă două terenuri cu o suprafață de aproape 93.000 de metri pătrați sau echivalentul a zece terenuri de fotbal, la aproximativ 23 km nord de Montreux, pe Lacul Geneva. 

Oliver Curty, președintele guvernului de la Fribourg, a declarat: „Un proiect de o amploare excepțională este pe drumul cel bun în Bulle cu prestigioasa companie Rolex”, adăugând că autoritățile „se vor asigura că va reuși”. 

Potrivit Morgan Stanley, cel mai mare producător de ceasuri de lux elvețian din lume, cu sediul la Geneva, produce o cantitate estimată de aproximativ 1 milion de ceasuri pe an, însumând o afacere de aproximativ 8 miliarde de dolari în 2021.

Cererea de ceasuri Rolex a fost, fără îndoială, la un nivel maxim în timpul erei post-pandemie; totuși, la fel ca criptomonede, ceasurile Rolex, cândva scumpe, au scăzut și ele în valoare. În cazul ceasurilor Rolex scăderea a fost mai mare cu prețurile unor modele scăzând cu până la 50%. Indisponibilitatea perpetuă a modelelor i-a forțat și pe fanii ceasurilor de lux să ia în considerare alte mărci. Poate că noul loc de producție va schimba lucrurile în bine atât pentru Rolex, cât și pentru iubitorii săi.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC