Decorul este lunar, minimalist, uluitor de frumos. Un munte de sare solidificată, alb imaculat, se remarcă pe un cer azuriu, iar în depărtare privirea se pierde în vasta întindere a mlaștinilor sărate Camargue de un roz deconcertant.
În sudul său natal, la Salin de Giraud, la patruzeci de minute de Arles, Simon Porte Jacquemus a ales să-și dezvăluie colecția de toamnă – designerul independent continuă să-și prezinte colecțiile în afara calendarelor oficiale – dintre care unele piese sunt deja în vânzare.
PRezentarea spectaculoasă a presupus mutarea și modelarea a 180.000 de tone de sare pe parcursul unei luni pentru a crea dealuri albe orbitoare pe care modelele le-au coborât într-o procesiune lentă. „Am vrut ceva brut, simplu și poetic”, a spus designerul după spectacol. O intenție a exact opusului precedentului său spectacol de modă „Le Splash” din Hawaii. „Pe atunci mergeam într-o direcție pop, foarte colorată, care nu îmi plăcea, nu mă mai recunoșteam, analizează cu o sinceritate rară Simon Porte Jacquemus. Am vrut să încep de la zero.”
Cu această colecție, intitulată „Le Papier”, designerul revine la surse. O alegere eminamente strategică într-un moment în care afacerea lui „explodează” în propriile sale cuvinte și când este important pentru el „să țină picioarele pe pământ”. El găsește așadar acest Sud în care a copilărit și unde încă mai locuiesc bunicii, prezenți în primul rând al acestui spectacol. De asemenea, reînvie spiritul celor mai izbitoare prezentări de modă – „Les Santons” sau „La Bomba” – și codurile care îl definesc pe Jacquemus. „Este ca o pagină goală, o reînnoire”.
Colecția acordă loc de mândrie unei senzualitate moale pe care designerul are arta de a o dezvălui cu decolteuri adânci, spate jos, spate gol, decupaje, cravate care atârnă de un fir... feminitatea exultă în liniște, corpul este glorificat, sublimat. Este o chestiune de confort si couture cu aceste veste sau parkas moi care învăluie ca un cocon liniștitor sau aceste rochii ca fiind a doua piele al căror bumbac este plisat, drapat, sculptat, brodat sau amestecat cu ipsos parcă pentru a da viață unui alt material. Culorile naturale - alb, nisip, ocru - se îmbină în decor, doar câteva din cele 70 de siluete, în negru, ies în evidență ca umbrele chinezești pe sarea albă.
Le Papier este, de asemenea, urmărirea unei autobiografii spuse într-o colecție. În câteva săptămâni, Simon Porte Jacquemus se va căsători și emoția acestui viitor eveniment strălucește în întreaga sa colecție.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.