Pe măsură ce vânzările din comerț electronic continuă să crească și utilizarea tehnologiei bazate pe cloud crește, la nivel global, numărul de atacuri cibernetice se află într-o creștere dramatică - afectând întreprinderile din toate sectoarele.
Într-un raport de cercetare al RiskIQ, firma a analizat datele privind criminalitatea informatică și le-a asociat cu alte cercetări independente pentru a stabili o sumă în dolari în ceea ce privește costul criminalității informatice. Firma a spus, potrivit cercetărilor sale privind amenințările, că pe măsură ce internetul și comerțul electronic cresc, „la fel și amploarea activității infracționale care vizează organizațiile care își extind prezența digitală și adoptă rapid cloud-ul.”
„Până în 2021, criminalitatea digitală va costa lumea 11,4 milioane de dolari în fiecare minut (...) profitând de evenimente globale precum COVID-19”, a spus RiskIQ în raportul său.
Ei au calculat că infracționalitatea informatică costă organizațiile 24,70 de dolari în fiecare minut și va avea un cost global pe minut care este cu 6,2 milioane dolari mai mare pe minut decât a fost în 2015. De asemenea, au remarcat că în fiecare minut apar 375 de amenințări cibernetice noi, care compromit peste 16.000 de înregistrări pe minut.
Întrebat ce pot face brandurile care fac comerț electronic pentru atenuarea acestui risc? Este crucial pentru companiile de e-commerce să utilizeze instrumente care să le ofere vizibilitate în modul în care marca lor este valorificată de către hackeri, mobil și social pentru a detecta și preveni cazurile de fraudă.
Este crucial, de asemenea, pentru companiile de e-commerce să fie conștiente de codul care funcționează pe site-urile lor web, inclusiv plug-in-uri și altele dependențe terțe. Cunoașterea codului și modul în care se schimbă poate preveni atacurile JavaScript.
În ceea ce privește combaterea criminalității informatice pe tot globul, Ginty a descris-o drept un efort de colaborare între forțele de ordine, agențiile guvernamentale și comunitatea cibernetică. Toți lucrează împreună pentru a rămâne vigilenți și vin cu inovații pentru a ține pasul cu atacatorii pe măsură ce evoluează.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.