În lumea luxului și a performanței, unele colaborări depășesc simplul parteneriat. Cel dintre TAG Heuer și Patrick Dempsey este un exemplu. Din 2014, actorul american – la fel de familiarizat pe platourile de filmare, cât și pe circuitele de curse – a întruchipat spiritul casei elvețiene de orologerie cu o autenticitate rară. Anul acesta, această istorie comună este îmbogățită cu un nou capitol: Patrick Dempsey devine imaginea oficială a TAG Heuer Eyewear.
La fel ca Steve McQueen, figura emblematică a mărcii și pasionat de curse auto, Patrick Dempsey întruchipează acest echilibru subtil între eleganța atemporală, precizia tehnică și spiritul competitiv. Nu joacă doar un rol de ambasador: trăiește brandul în carne și oase.
Angajamentul său față de TAG Heuer merge mult dincolo de imagine. Prezent în momente cheie pentru brand - de la curse legendare precum Marele Premiu de Monaco la evenimente internaționale, inclusiv în culisele unor creații exclusive - Patrick Dempsey se remarcă ca un partener sincer, dedicat și inspirator. Cariera sa în motorsport este o dovadă suplimentară în acest sens: finalist la Cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2015, cu un remarcabil loc doi la categoria GTE Am, a fost onorat cu prestigiosul premiu „Spirit of Le Mans” în 2019 pentru contribuția sa la această disciplină a excelenței.

Această pasiune comună pentru viteză, precizie și rafinament prinde o nouă formă odată cu cea mai recentă colecție de ochelari TAG Heuer, concepută în colaborare cu Thélios, expertul în ochelari al grupului LVMH. Infuzată cu spiritul performanței și sofisticarea unice actorului din Grey's Anatomy, această colecție reflectă o viziune în care stilul și funcționalitatea se întâlnesc armonios.
Campania vizuală care însoțește această lansare aduce un omagiu rădăcinilor adânci ale mărcii în lumea motorsportului. Într-un omagiu adus celebrului portret al lui Jack Heuer ținând un cronograf, Patrick Dempsey pozează, purtând iconicele modele Jack Heuer și Mini Vingt-Sept. O paralelă vizuală puternică, care leagă moștenirea TAG Heuer de modernitatea sa asumată.
Și, ca o reflectare a scenariului la această fuziune dintre ceasornicărie și curse, Dempsey l-a interpretat pe Piero Taruffi, o figură legendară a Ferrari, în filmul Ferrari în 2024. O performanță care amintește de alianța istorică dintre Jack Heuer și Scuderia în anii 1970 și care consolidează și mai mult legăturile dintre brand, sport și povestirea vizuală.
Acest nou capitol marchează astfel o continuitate naturală, aproape evidentă. Acela al unui bărbat care întruchipează valorile TAG Heuer - ambiție, precizie, îndrăzneală - și le transpune prin fiecare gest, fiecare privire, fiecare cursă. Cu Patrick Dempsey, TAG Heuer nu numai că transcende timpul: continuă să-și scrie istoria.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.