În modă, tendințele se succed, dar nu sunt similare, mai ales când vine vorba de cele din anii 2000. La acea vreme, șapca, bolero, treningul de catifea, imprimeul de camuflaj și piercingul cu diamante erau sinonime cu bunul gust. Astăzi, încercăm să uităm aceste stiluri.

La acea vreme, vedete precum Britney Spears, Jennifer Lopez sau Paris Hilton au devenit în mod special icoane ale culturii pop datorită aspectelor lor îndrăznețe care respectă codurile stilistice ale deceniului emblematic. Douăzeci de ani mai târziu, ele rămân asociate pentru totdeauna cu duo-ul de blugi decupați și cu talie joasă, care ar putea reveni în stilul de stradă. Așadar, atunci când o casă de lux franceză decide să invite una dintre icoanele anilor 2000 pentru a fi imaginea campanieie sale de primăvară-vară 2021, rezultatul poate fi doar uluitor.

Trening Juicy Couture, un chihuahua sub braț și telefon pliabil cu strasuri în mână - asta era imaginea lui Paris Hilton acum douăzeci de ani. În campania de primăvară/vară 2021 a mărcii Lanvin, moștenitoarea lanțului hotelier Hilton apare ca o femeie de afaceri cu fler incontestabil. Inspirată de portretele femeilor din buna societate newyorkeză din anii 1950, mai cunoscute sub numele de „Lebede”, această campanie aduce un omagiu influencerilor.

Bruno Sialelli, director artistic al casei, a ales-o pe Paris Hilton pentru a întruchipa această nouă eră, deoarece ea se află la originea acestei schimbări sociale. Vedeta și-a pus viața pe tavă cu mult înainte de apariția Instagram și este prima care și-a creat marca în jurul persoanei sale, așa cum au făcut mulți după aceea.

„Sunt onorată să lucrez cu Lanvin pentru campania de primăvară-vară și astfel să pot contribui la patrimoniul mărcii”, a spus Paris Hilton despre colaborarea sa cu marca de lux. „Am fost întotdeauna un fan al casei și am o adevărată admirație pentru munca fondatoarei sale, Jeanne Lanvin. A reușit să construiască un imperiu dintr-un mic magazin care există 130 de ani mai târziu. Spiritul său antreprenorial este absolut uimitor. Nu-ți amintește de cineva?”, a adăugat vedeta.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză