Cele trei nume provin toate din Divehi, limba locală principală a națiunii din Oceanul Indian.
Maldives Immigration, un cont oficial administrat de guvern pe Twitter, a făcut un anunț pe 28 septembrie: „Maldives Border Miles este un program de fidelizare pe trei niveluri pentru turiști. Turistii vor câștiga puncte în funcție de numărul de vizite și durata șederii.”
Dar cum vor răspunde călătorii la această inițiativă primordială de acest gen? O parte din acestea vor depinde de modul în care arată călătoriile globale după pandemia Covid-19.
Maldive, a căror economie depinde în mare măsură de industria turismului și a ospitalității, a fost una dintre primele țări din Asia care și-a redeschis granițele. Vizitatorii au început să se întoarcă în iulie.
Un expert în industria turismului consideră că ideea ar putea avea un potențial pe termen lung. „Este poate cea mai inovatoare mișcare a consiliului de turism al unei țări de la programul Islandei „escală gratuită în drum spre Europa”, a declarat pentru CNN Travel Scott Keyes.
Fiind o destinație de lux, tarifele hotelurilor din Maldive pot fi ridicate, dar un sistem de puncte ar putea echilibra unele dintre aceste costuri cu câteva reduceri și cadouri.
Un reprezentant al consiliului național de turism din Maldive a declarat pentru CNN că programul va fi pus în aplicare din decembrie 2020. Încă nu este clar ce avantaje vor primi turiștii din aceste trei categorii și cum vor fi acumulate punctele.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.