În luna februarie a anului trecut ne-am luat rămas bun de la unul dintre giganții modei spaniole și internaționale care a contribuit la definirea imaginii femeii moderne. Paco Rabanne a murit la vârsta de 88 de ani în casa sa din Bretania (Franța).
În ajunul celei de-a 60-a aniversări și la câteva luni după moartea sa, marca Paco Rabanne își schimbă numele în Rabanne. Noul nume al casei este simplu și are un spirit internațional. Reprezintă un moment crucial în istoria sa, întrucât sărbătorește un deceniu de mare creștere și se dorește a fi punctul de plecare pentru fuziunea modei și frumuseții casei pentru un nou stil de viață.
Această schimbare de nume nu vine singură, ci aterizează cu un nou logo de mare impact care aduce un omagiu "moștenirii avangardiste a lui Rabanne și respectă moștenirea de pionierat a brandului". Noua identitate a mărcii prezintă o tipografie inspirată de arhivele casei și de primul său parfum, Calandre, lansat în 1969.
De asemenea, "logo-ul este scris cu litere mici pentru o abordare disruptivă și inovatoare".
Noile modele care dau imagine epocii actuale a brandului Paco Rabanne vor apărea treptat în următoarele 12 luni în campanii, ambalaje și la punctele de vânzare.
De parcă nu ar fi de ajuns, Rabanne anunță și prima colecție de machiaj, care prezintă formule foarte pigmentate în culori puternice, metalice; nuanțe neașteptate care se îmbină perfect cu moștenirea modei de pionierat a casei de modă. Fiecare produs este inspirat de simbolurile și icoanele podiumurilor: de la geanta din 1969 până la bijuteriile XL.
Această nouă linie de machiaj va fi dezvăluită la viitorul său show SS24 din septembrie, unde noul director de creație al lui Rabanne Beauty, Diane Kendal, va arăta că moștenirea lui Paco Rabanne trăiește, dar într-un mod mult mai proaspăt și mai inovator. Rabanne Beauty te invită să te joci prin cele patru universuri ale sale: EYEPHORIA , pentru un look ultra-expresiv; ROUGE RABANNE , pentru buze pariziene; NUDES , pentru un ten luminos și proaspăt; și ARTS FACTORY , o varietate de produse inspirate de artă.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.