Dior explorează prin modă miturile care au influențat lumea contemporană. Maria Grazia Chiuri oferă de această dată o interpretare inspirată a codurilor casei Dior, printr-o paradă plasată sub semnul basmelor.
Decorul incredibil de la Palatul Versailles a găzduit prezentarea de modă a colecției Dior toamnă-iarnă 2021-2022. Transformată de artista Silvia Giambrone, Sala Oglinzilor a fost iluminată cu figuri de un know-how remarcabil și sensibilitate feminină.
Care sunt tendințele modei pentru toamna-iarna 2021-2022 conform Dior?
Cămașă de birou, șosete înalte, gulere albe, broderie. La prima vedere, o ținută formală, dar care ne transportă înapoi în copilărie printr-o interpretare contemporană care susține asertivitatea. Piesa emblematică a casei, jacheta Bar este îmbrăcată într-un mod care combină moștenirea și modernitatea.
Pentru seară, jocuri asimetrice și vaporoase în care tulle-ul unei rochii subliniază elegant coafura. În timpul zilei, uneori păpușă pentru copii, alteori umeri puternici: mânecile bufante ale unei mici rochii negre stau lângă umerii rotunjiți ai unei haine reconfortante sau versiunea grafică a unei cămăși albe atemporale.
„Ce superbă este o haină roșie!”, a scris Monsieur Dior în Le Petit Dictionnaire de la mode. De-a lungul acestei colecții de toamnă-iarnă 2021-2022, roșul este omniprezent: pelerine colorate, o țesătură în carouri sau un motiv floral, pe rochii de bal. Din povestea Scufiței Roșii de Angela Carter, Dior a luat această nuanță dar și glugile care îmbracă cele mai multe haine de ploaie.
Pentru că Dior rimează neobosit cu know-how și excelență, rochiile de seară sunt grandioase. Disponibile într-o paletă cromatică largă, ele desenează contururile unei noi feminități în care dulapul de seară este imaginat ca o a doua piele. Tulle suprapus și efectele de trompe l'oeil oferă o nouă interpretare a rochiei tradiționale.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.