După 2 ani de cercetare și muncă, Olivia Palermo, care este pasionată de machiaj și produse de înfrumusețare, își lansează în cele din urmă propriul brand. Ea a participat deja la crearea diferitelor produse, precum îmbrăcăminte sau produse cosmetice, în special o colecție capsulă cu marca italiană de pantofi Aquazzura sau o gamă de produse cosmetice cu marca Ciaté.
„De ani de zile am lucrat cu unele dintre cele mai mari nume din industrie. Acum am ocazia să-mi creez propriul brand și să îi ajut pe toți să se simtă la fel de uimitori ca și mine în fiecare zi. Conceptul? Tratați frumusețea în același mod în care abordez eu moda. Prin urmare, vă prezint Olivia Palermo Beauty, dulapul de frumusețe suprem.”, scrie pe site-ul Oliviei Palermo.
Primele produse de frumusețe Olivia Palermo Beauty
Într-o postare pe Instagram, Olivia Palermo prezintă rujuri, un ser și chiar o paletă de farduri. În ceea ce privește ambalajul, acesta va avea un stil Art Deco. Designul este elegant, culorile sunt vii. De la albastru intens la auriu, culorile alese sunt șic și atemporale.
Olivia susține că linia este certificată vegană și durabilă. „În modă, ai esențialul tău, baza unei ținute. Cu Olivia Palermo Beauty am vrut să realizăm același lucru, așa că începem cu produsele care vă vor duce de la zi la noapte. Întotdeauna am considerat că frumusețea este un domeniu plin de farmec.”, mprturisește Olivia Palermo.
Colecția va fi dezvăluită integral joi, 6 mai și vândută exclusiv pe site-ul său oliviapalermo.com/beauty.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.