Licitația, care se va desfășura live online și este intitulată ''Princess Diana's Style & A Royal Collection'', va avea loc pe 26 iunie la The Peninsula Beverly Hills și oferă spre vânzare o serie de obiecte care au făcut parte din garderoba prințesei Diana.
''Este cea mai amplă licitație cu obiecte ale prințesei Diana pentru că include peste 100 de obiecte din viața și cariera ei uimitoare... să nu uităm că însăși Diana... a vândut peste 70 dintre rochiile sale în 1997 în scopul strângerii de fonduri pentru organizația ei caritabilă'', a declarat luni pentru Reuters Martin Nolan, director executiv și cofondator al Julien's Auctions, aflat la Museum of Style Icons din Newbridge, Irlanda, cu prilejul unei expoziții organizate înaintea licitației.
Printre piesele de rezistență se află o rochie florală din mătase din 1988 creată de Bellville Sassoon supranumită ''rochia bunătății'' întrucât Diana a purtat-o de mai multe ori în timpul vizitelor la spitale și care are un preț estimativ cuprins între 200.000 și 300.000 de dolari.
O rochie de seară crem din mătase și broderie pe care Catherine Walker a creat-o cu prilejul vizitei prințesei în statele din Golful Persic este estimată la o sumă asemănătoare, în timp ce un costum cu imprimeu floral din două piese creat de Bruce Oldfield și pe care prințesa l-a purtat la evenimentul Royal Ascot din 1987 este estimat la o sumă cuprinsă între 100.000 și 200.000 de dolari.
Sunt de asemenea scoase la vânzare o poșetă Dior dăruită prințesei de fosta primă-doamnă a Franței Bernadette Chirac în 1995, o schiță a rochiei de mireasă cu decupaje din tul pentru nunta prințesei cu prințul Charles din 1981 și o pălărie de culoarea piersicii pe care a purtat-o în luna de miere.
Licitația include de asemenea obiecte care au aparținut altor membri ai familiei regale printre care regina Elisabeta a II-a și regina-mamă. O parte din sumele încasate în urma licitației vor fi direcționate în beneficiul organizației caritabile Muscular Dystrophy din Regatul Unit.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.