O tendință TikTok care a fost vizionată de 10 miliarde de ori a dat naștere colaborării Pringles și Caviar

Îți place destul de mult Pringles încât să dai 140 de dolari pe el? Nu este pentru a obține o aprovizionare pe viață, ci pentru o colaborare în ediție limitată cu The Caviar Company, care va asocia chipsurile emblematice cu caviarul de ultimă generație.

Rezultatul unei tendințe populare TikTok în care utilizatorii au fost martori adăugând o bucată de caviar pe Pringles, strângând peste 10 miliarde de vizualizări, l-a determinat pe Pringles să transforme tendința într-o realitate gustoasă. 

Colecția Pringles x Caviar oferă trei opțiuni la prețul de 49 de dolari Smoky Shores, 110 de dolari Salt of The Sea și, respectiv, 140 de dolari Crisps și Caviar.

„De la recenziile TikTok până la gospodinele de televiziune reality, națiunea are poftă de Pringles și caviar”, a declarat liderul de marketing Pringles în SUA, Mauricio Jenkins, într-un comunicat, pentru CNBC. „Parteneriatul nostru cu The Caviar Co. nu numai că îmbrățișează comportamentul de gustare la modă într-o manieră accesibilă, dar organizează cu experiență aromele noastre crocante iubite cu această delicatesă de fructe de mare pentru o experiență de degustare pringle, diferită de cea pe care ai avut-o până acum.”

Dacă caviarul nu este ceva plăcut, trusa Smoky Shores de 49 de dolari oferă o cutie de chipsuri cu aromă de smântână și ceapă, un borcan de icre de păstrăv afumat și crème fraîche. Kitul Salt of The Sea include cele de mai sus cu o porție suplimentară de caviar de sturion alb clasic de la Caviar Co. Cea mai premium ofertă include tipuri de caviar și trei soiuri Pringles: Original, Smântână și ceapă și BBQ pentru 140 de dolari.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Meghan Markle se pregătește să revină în lumea filmului, după 8 ani de absență

Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.

Chanel lansează o carte de colecție editată de Sofia Coppola

Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Rolls Royce celebrează Phantom printr-un model cu figurina Spirit of Ecstasy din aur masiv

Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Trenul Venice Simplon Orient Express vrea să te ducă pe Coasta Amalfi anul viitor

Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Montblanc a extins arta scrisului în spațiul digital cu o nouă tabletă E-ink de înaltă calitate

Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton sărbătorește Baloanele de Aur 2025

Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa

Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL