O călătorie virtuală prin peisajele mirifice ale Greciei

Pandemia de coronavirus afectează turismul global. Pe măsură ce autoritățile impun restricții de călătorie, companiile aeriene și-au trimis angajații în șomaj, hotelurile sunt închise, navele de croazieră sunt ancorate în porturi, iar autobuzele pentru circuite turistice sunt trase pe dreapta.

Grecia se află printre țările care au început să ofere tururi virtuale pentru a-și menține turismul pe linia de plutire, „până când vom putea fi din nou împreună”, a declarat Dimitris Fragakis, secretarul general al Organizației Naționale Grecești pentru Turism.

Autoritățile din turism din Grecia, în colaborare cu Google, au lansat site-ul greecefromhome.com. „Sunteți acasă”, spune site-ul, „dar asta nu înseamnă că mintea nu poate călători ... iată șansa voastră de a experimenta totul. Siturile arheologice și muzeele, marea, munții și lacurile, satele și tradițiile, chiar excursiile gastro și mersul pe jos - explorarea, navigarea, drumețiile, raftingul, degustarea, descoperirea ... totul din confortul casei tale.”

Vizitatorii pot face un tur virtual al Insulei Corfu, pot explora siturile arheologice, pot zbura peste plajele insulei, pot asculta muzică grecească și vor afla mai multe despre bucătăria grecească. Pe un canal YouTube asociat, cântăreții de operă naționali cântă de acasă, iar un expert în vin împărtășește sfaturi.

Vizitele virtuale nu vor aduce venituri pentru cei din turism, dar până când vizitele reale devin posibile din nou, este o modalitate de a „ține legătura cu publicul nostru, de a le arăta țara noastră și tot ceea ce Grecia întruchipează în idei, valori, experiențe”, a declarat ministrul grec al turismului Haris Theocharis.

Grecia a câștigat peste 19 miliarde de dolari din turism anul trecut, turismul reprezentând aproximativ 20% din PIB-ul țării. Țara a primit peste 32 de milioane de turiști străini în 2019.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Cătălin Botezatu s-a fotografiat cu Paris Hilton

Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.

Bentley are un nou logo, după 20 de ani

Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de brelocuri inspirate de fenomenul Labubu

Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton deschide un magazin concept inspirat de nave în Shanghai

Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
LeBron James și Richard Mille au dezvăluit un ceas în ediție limitată

Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
BMW și Nuna au colaborat pentru un nou cărucior de lux pentru bebeluși

Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL