Grecia se află printre țările care au început să ofere tururi virtuale pentru a-și menține turismul pe linia de plutire, „până când vom putea fi din nou împreună”, a declarat Dimitris Fragakis, secretarul general al Organizației Naționale Grecești pentru Turism.
Autoritățile din turism din Grecia, în colaborare cu Google, au lansat site-ul greecefromhome.com. „Sunteți acasă”, spune site-ul, „dar asta nu înseamnă că mintea nu poate călători ... iată șansa voastră de a experimenta totul. Siturile arheologice și muzeele, marea, munții și lacurile, satele și tradițiile, chiar excursiile gastro și mersul pe jos - explorarea, navigarea, drumețiile, raftingul, degustarea, descoperirea ... totul din confortul casei tale.”
Vizitatorii pot face un tur virtual al Insulei Corfu, pot explora siturile arheologice, pot zbura peste plajele insulei, pot asculta muzică grecească și vor afla mai multe despre bucătăria grecească. Pe un canal YouTube asociat, cântăreții de operă naționali cântă de acasă, iar un expert în vin împărtășește sfaturi.
Vizitele virtuale nu vor aduce venituri pentru cei din turism, dar până când vizitele reale devin posibile din nou, este o modalitate de a „ține legătura cu publicul nostru, de a le arăta țara noastră și tot ceea ce Grecia întruchipează în idei, valori, experiențe”, a declarat ministrul grec al turismului Haris Theocharis.
Grecia a câștigat peste 19 miliarde de dolari din turism anul trecut, turismul reprezentând aproximativ 20% din PIB-ul țării. Țara a primit peste 32 de milioane de turiști străini în 2019.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.