Paltforma le permite utilizatorilor să experimenteze peisaje sonore. Pentru a completa colecția de sunete calmante, Unify Cosmos a analizat datele despre volumul căutărilor care au identificat „cele mai căutate locuri relaxante din lume”, conform Andrea Romano de la Travel + Leisure. Apoi, echipa a încercat să combine fotografiile cu locurile respective cu un sunet specific acelui loc, luând partea audio de pe Youtube.
Potrivit clasamentului Unify Cosmos , cel mai relaxant loc prezentat este Yosemite, California. Videoclipul este însoțit de sunetul căderii apei cascadei și a trilurilor de păsări. Topul destinațiilor este completat de Onda Beach din Republica Dominicană, laguna glaciară islandeză Jökulsárlón, insulele grecești, Muntele Fuji japonez, Nova Scoția canadiană, Makena Beach din Hawaii și Munții Tatra din Polonia.
Deși majoritatea clipurilor audio ale Unify Cosmos se concentrează pe sunete naturale precum apa și păsările, unele prezintă și zgomote create de om. O înregistrare a orașului Bruges, Belgia , de exemplu, prezintă vocile trecătorilor și sunete blânde din trafic. Alte clipuri evidențiază călătoriile cu trenul prin Alpi și prin pădurea de iarnă a Rusiei; Zgomotul străzii din Manhattan; muzică de flaut redată peste o cascadă în grădina Yuyuan, Shanghai; și chiar o piesă dintr-un videoclip de KB Kid ASMR care replică experiența de a se tunde de la un frizer din Boston puternic accentuat.
De asemenea, Delta Dunării este una dintre destinații, utilizatorii primind explicația că această zona din România este un loc unde „păsările, peștii și fauna sălbatică de toate formele și dimensiunile se bucură de tot ce are apa de oferit. Uneori este greu de văzut unde se oprește întinderea de apă și unde începe pământul, ceea ce face ca această zonă să fie un paradis natural.”
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.
Extrasezonul la Marea Neagră: O oază de liniște și autenticitate