Vestea bună e că sensibilitatea mugurilor gustului scade pe măsură ce îmbătrânim, astfel încât chiar și legumele cele mai neplăcute ar putea deveni plăcute mai târziu în viață.
Cercetătorii de la Universitatea din Kentucky cred că o anumită genă face ca compușii din unele legume să aibă un gust deosebit de amar pentru unii oameni, astfel încât aceștia evită legumele hrănitoare, sănătoase pentru inimă, precum broccoli, varza de Bruxelles și varza. Astfel de indivizi pot avea, de asemenea, o sensibilitate similară la ciocolata neagră, cafea și bere, potrivit lui Jennifer L. Smith, unul dintre autorii studiului preliminar. Studiul se bazează pe unele lucrări anterioare care au descoperit că acest genotip a fost asociat cu diferite tipuri de legume mâncate de studenți.
Oamenii se nasc cu două copii ale unei gene gustative numită TAS2R38. Cei care moștenesc două exemplare ale variantei numite AVI nu sunt sensibili la amărăciunea acestor substanțe chimice. Dar cei care mostenesc o copie de AVI si o copie de PAV sunt deosebit de sensibili si gasesc aceste alimente deosebit de amare, a spus Smith. Pentru acest studiu, cercetătorii au investigat posibilitatea existenței unei legături cu persoanele care dețin doi sau mai mulți factori de risc ai bolilor cardiovasculare. Vârsta medie a respondenților a fost de 52. Mai mult de 70 la sută dintre ei au fost femei. Acest studiu ar putea schimba modul în care medicii comunică cu diverse persoane cărora li se recomandă să-și schimbe dieta pentru a avea un sistem cardiovascular mai sănătos.
"Sperăm să explorăm căile pe care oamenii cu această genă le pot lua pentru a le face consumul unor anumite legume mai plăcut", a spus Smith. „Sperăm că putem folosi informații genetice pentru a descoperi ce legume ar putea oamenii să accepte mai ușor și să aflăm ce mirodenii îi ajută pe cei cu sensibilitate crescută la gust, astfel încât să le putem ușura consumul mai multor legume.”
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.