Optiq „a câștigat insigna V-Series”, a spus Cadillac într-un comunicat. Declarația promite, de asemenea, că Optiq-V 2026 va oferi „un pachet unic care acordă prioritate preciziei, suspensiei dinamice și direcției strânse pentru o experiență de condus captivantă”.
Optiq este un SUV compact sau subcompact complet electric care ar trebui să fie marele impuls al Cadillac pe piața de masă a vehiculelor electrice – un spațiu ocupat de Tesla Model Y, Volvo EX30 și Audi Q4 E-Tron. Optiq este un joint venture cu GM și SAIC, un producător chinez, iar mașina a fost lansată pentru prima dată în China în 2023 și în America doi ani mai târziu.
Optiq este fabricat în China și Mexic și este posibil ca tarifele impuse de președintele Donald Trump să-i fi dat GM o pauză în privința modului în care dorea să continue să vândă Optiq, pe lângă o răcire generală pe piața americană a vehiculelor electrice . Declarația Cadillac de miercuri indică faptul că GM are încă planuri mari pentru Optiq și, de asemenea, intenționează să mențină Seria V de mașini de performanță Cadillac în viitor.
Cadillac nu a dezvăluit nicio specificație despre noul Optiq-V sau preț, dar primul Cadillac V-Series complet electric, Lyriq-V, este unul dintre cele mai rapide Cadillac-uri din toate timpurile , capabil să ajungă de la zero la 60 mph în 3,3 secunde. Optiq produce în prezent echivalentul a 300 de cai putere, mai puțin de jumătate din ceea ce produce Lyriq-V, ceea ce sugerează că Optiq-V va produce semnificativ mai mult de 300 de cai putere.
Seria V a fost lansată în urmă cu peste două decenii, ca răspuns la mașinile BMW M, Mercedes-AMG și Audi Sport, printre alte divizii de performanță de lux. Seria V a produs mașini precum ATS-V, care a primit recenzii excelente de la jurnaliștii auto, dar mașinile din seria V nu au reușit deseori să atingă cotele de vânzări pe care Cadillac le spera.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.
PERMIS DE CĂLĂTORIE OBLIGATORIU PENTRU EUROPENI ÎN REGATUL UNIT
Prada a deschis pe 28 martie primul său restaurant independent din Asia – Mi Shanghai Prada Rong Zhai – în districtul Jing’an din Shanghai. Proiectat de renumitul regizor Wong Kar Wai, spațiul îmbină estetica, istoria, cultura și gastronomia într-o experiență inovatoare și captivantă.