Colecționarii mașinilor Aston Martin pot acum obține o bicicletă care le amintește de automobilele clasice. Atunci când modelul DB4 a fost lansat pentru prima oară la Salonul Auto de la Londra din 1958, Aston Martin a surprins publicul cu un design elegant, combinând pentru prima dată designul și tehnicile de construcție italienești cu meșteșuguri britanice.
Doar 19 exemplare de Aston Martin DB4 GT Zagato au fost construite la începutul anilor ’60 într-un parteneriat cu designerul italian Ercole Spada și milanezii de la Zagato. Inițial, producătorii voiau să scoată pe piață 25 de mașini, dar cum cererea nu a fost prea mare, s-au limitat la 19 unități. Ulterior, când modelul a cunoscut succesul, pe piața europeană au apărut mii de replici ale lui Aston Martin DB4 Zagato.
Un britanic și-a scos la vânzare mașina Aston Martin DB4 GT Zagato la o licitație. Prețul de pornire? 11,5 milioane de lire sterline.
Șase decenii mai târziu, producătorul francez de biciclete Coleen a decis să lanseze o bicicletă electrică în ediție limitată pentru a onora victoria din 1959 a lui Carroll Shelby, când a condus un Aston Martin DBR1. Bicicleta omagială are caracteristicile clasice ale unui Aston Martin DB4, cum ar fi culoarea.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.