Noua versiune CarPlay de la Apple sperie industria auto

Cea mai controversată caracteristică nouă a mașinii din industria auto nu este un sistem de conducere autonomă sau o formă de electrificare. Subiectul fierbinte în aceste zile este CarPlay - da, interfața familiară care și-a pătruns insidios în inimile și mințile șoferilor de pretutindeni de la introducerea sa la Salonul Auto de la Geneva 2014.

Platforma plug-and-play a devenit atât de omniprezentă încât este acum echipată pe 98% din mașinile noi vândute în SUA. Mai convingător, 79 la sută dintre cumpărătorii americani de mașini îl consideră un lucru obligatoriu atunci când cumpără o mașină, potrivit Emily Schubert de la Apple. Această măsurătoare critică a înzestrat Apple cu o mulțime de pârghii atunci când vine vorba de negocieri cu producătorii de automobile, iar următoarea generație de CarPlay anunțată în iunie este atât de potențial inovatoare încât este amenințată să schimbe relația dintre companiile de automobile și compania din Cupertino.

Problema la îndemână începe cu integrarea extremă a CarPlay de nouă generație. În loc să încorporeze o oglindă simplificată pentru iPhone într-un ecran tactil multimedia poziționat central, interfața reînnoită preia toate afișajele interioare, inclusiv panoul de instrumente și instrumentele aferente, împreună cu elemente auxiliare, cum ar fi comenzile pentru aer condiționat. Mișcarea este semnificativă nu numai datorită preluării fără precedent a arhitecturii preexistente a unui vehicul, ci și pentru că are potențialul de a crea un avantaj financiar semnificativ pentru Apple.

Deja prezentată la o conferință recentă a dezvoltatorilor Apple este o caracteristică care permite CarPlay să navigheze la o benzinărie și să plătească pentru un plin. Ideea nu este nouă; potrivit Car & Driver, GM a încercat trucul încă din 2017, dar mai târziu a abandonat-o. Dar sensul în industrie este că întreaga capacitate de lungă durată a Apple de a accepta o provocare semnificativă și de a crea o soluție elegantă și intuitivă înseamnă că de data aceasta este mai probabil să obțină o acceptare rapidă și pe scară largă.

Ceea ce explică de ce producătorii de mașini se simt mai amenințați ca niciodată de ideea de a-și preda experiența utilizatorului unui străin priceput. După cum a explicat pentru Marketplace.org analistul Wedbush Securities, Dan Ives, „Auto este o industrie masivă pentru Apple, deoarece este doar o extindere suplimentară a ecosistemului său. Scopul său este să fie din ce în ce mai înrădăcinat în viața consumatorilor.” Monetizarea băturilor de la benzinărie este vârful aisbergului; Integrarea de către CarPlay a aplicațiilor pentru orice, de la găsirea locurilor de parcare până la locatoarele de încărcătoare EV sugerează că posibilitățile monetizate sunt nesfârșite.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce investiție dorește să facă Mihai Trăistariu în orașul natal. Vrea să se mute din Mamaia Nord

Mihai Trăistariu este dispus să facă o investiție majoră în orașul în care s-a născut. Acesta a devenit cetățean de onoare în Piatra Neamț, datorită participării la Eurovision din 2006.

Andreea Bălan a dezvăluit ritualul ei de frumusețe. Ce face încă din adolescență

Andreea Bălan a dezvăluit cum reușește să se mențină formă și ce ritual de frumusețe urmează cu strictețe încă de la vârsta adolescenței.

Geantă Hermes Kelly, vândută la un preț record

Gențile de mână sunt un accesoriu de modă care îți poate îmbunătăți sau distruge aspectul. Nu e de mirare că atât de multe celebrități și personalități publice poartă întotdeauna una de firmă.

O reclamă la crypto i-a adus probleme lui Kim Kardashian. Suma uriașă pe care-o va plăti să scape de acuzații

Kim Kardashian a fost de acord să plătească 1,26 milioane de dolari (1,29 milioane de euro) pentru a scăpa de acuzațiile împotriva ei pentru că a promovat o criptomonedă fără a dezvălui că a fost plătită pentru acest lucru.

PARIS FASHION WEEK | Kanye West a defilat prin noroi, pentru Balenciaga - FOTO

Parc des expositions din Villepinte a găzduit duminică spectacolul de modă The Mud Show primăvara-vara 2023 al casei de modă Balenciaga, într-o atmosferă distopică și un spirit de rezistență.

Vlăduța Lupău îi ia fiului ei abia botezat apartament în Dubai

Vlăduța Lupău și soțul ei, Adrian Rus, și-au botezat fiul zilele trecute și au avut sute de invitați. Evenimentul a avut loc la cluj Napoca.

Cum arată și cât costă sticla de șampanie concepută special pentru toasturi în spațiu

Dacă ajungi vreodată în spațiu și vrei să sărbătorești momentul, ai șansa de a face acest lucru datorită companiei Maison Mumm care lansează prima sticlă de șampanie ideală pentru călătoriile în spațiu.

Kim Kardashian vrea să dea lovitura și în designul de interior

Brandul de îngrijire a pielii al lui Kim Kardashian, Skkn, a lansat Home Accessories Collection, o colecție de articole pentru casă formată din cinci piese, concepută pentru a imita „estetica liniștitoare și paleta de culori neutre a casei lui Kardashian”.

Four Seasons a anunțat o linie de iahturi. Vor fi la fel de luxoase ca și hotelurile sale

Compania Four Seasons este acum pregătită să-și lanseze propria linie de iahturi de lux până la sfârșitul anului 2025 și este de așteptat să fie plină de farmec!

Paris Fashion Week | Un lichid stropit pe corpul manechinului Bella Hadid s-a transformat în rochie

Casa de modă Coperni a depăşit graniţele tehnologiei în timpul show-ului său de primăvară-vară 2023, vineri, îmbrăcând-o pe Bella Hadid într-un lichid care, odată solidificat, a format o rochie.

Brigitte Pastramă, achiziții de sute de mii de euro. În ce a investit recent o avere

Brigitte Pastramă a reușit să își îndeplinească una dintre cele mai mari dorințe ale sale. Vedeta a reușit să își cumpere casa mult visată în Dubai, și și-a cumpărat și o mașină electrică, în valoare de 150.000 de euro.

Cum arată soția lui Petre Roman. Silvia Chifiriuc, transformare totală

Silvia Chifiriuc este o cu totul altă persoană de când nu mai apare pe sticlă. Soția lui Petre Roman nu mai merge la evenimente mondene și este văzută tot mai rar în spațiul public sau pe rețelele de socializare, în ultima perioadă.

Volkswagen evaluează Porsche la 78 de miliarde de dolari

Un singur Porsche ar putea valora sute de mii de dolari. Cu toate acestea, compania în sine ar putea valora mult mai mult.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Tesla, mai inteligentă decât oamenii

Credeți sau nu, suntem destul de aproape de punctul în care computerele devin mai inteligente decât creierul uman. Potrivit unui nou studiu, cipurile de computer ale mașinilor electrice Tesla vor putea efectua mai multe operațiuni decât creierul uman într-un deceniu dacă va continua să-și dezvolte tehnologia în același ritm.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Listare istorică în lumea auto - Volkswagen Group va duce Porsche pe bursă

După luni de speculații, gigantul auto multinațional Volkswagen a anunțat luni că intenționează să se desprindă de celebrul producător de mașini sport Porsche, potrivit Reuters. Oferta publică inițială (IPO), care ar putea avea loc la sfârșitul acestei luni sau la începutul lunii octombrie, ar putea fi una dintre cele mai mari listări din lume.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Se așteaptă ca piața turismului de lux să atingă 82 de miliarde de dolari până în 2030. RAPORT

Pregătește-te să vezi câteva schimbări serioase în domeniul călătoriilor până în 2030.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Motivul pentru care Ferrari recheamă peste 23.000 de mașini

Ferrari va emite în curând o rechemare pentru 23.555 de vehicule din cauza unei potențiale probleme de frânare care ar putea duce la pierderea funcției de frânare, potrivit unui raport al Motor1.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Noua versiune CarPlay de la Apple sperie industria auto

Cea mai controversată caracteristică nouă a mașinii din industria auto nu este un sistem de conducere autonomă sau o formă de electrificare. Subiectul fierbinte în aceste zile este CarPlay - da, interfața familiară care și-a pătruns insidios în inimile și mințile șoferilor de pretutindeni de la introducerea sa la Salonul Auto de la Geneva 2014.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC