Mărcile vor avea acum posibilitatea de a vinde produse și de a găzdui cumpărături live datorită noii funcții, pregătită de luni de zile, TikTok Shopping. TikTok Shopping este o filă nouă pe care utilizatorii business o pot adăuga la profilurile lor, sincronizând cataloagele de produse și conectându-se la magazinele lor online pentru plată.
Potrivit companiei, „TikTok Shopping este suita de soluții, caracteristici și instrumente care oferă firmelor posibilitatea de a profita de puterea comerțului pe TikTok.” Compania a dezvăluit, de asemenea, parteneri de integrare care includ Equis, PrestaShop, Wix și, bineînțeles, partenerul existent Shopify, potrivit WWD.
Cu link-uri de produse, mărcile pot prezenta unul sau mai multe produse direct din videoclipuri TikTok organice și pot direcționa utilizatorii către paginile de produse. Cumpărăturile live oferă demonstrații în timp real sau vitrine de produse difuzate în direct, cu linkuri simultane pentru a cumpăra produse și servicii. Anunțurile de colecție permit mărcilor să adauge carduri de produse personalizate, care pot fi glisate, în anunțurile video din feed, în timp ce anunțurile cu prezentare dinamică pot difuza anunțuri personalizate, direcționate, în funcție de interesele utilizatorilor.
Anunțurile și noua categorie TikTok Shopping marchează o schimbare majoră în ceea ce fusese abordarea oarecum închisă a companiei cu privire la retailul online.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.