Va fi în curând aprobată rutina noastră de frumusețe de către NASA ? Agenția spațială s-ar pune în slujba cosmeticelor pentru a dezvolta noi tratamente anti-îmbătrânire și a dezvălui secretele îmbătrânirii.
Relația dintre cremele antirid și cosmos? În timpul călătoriilor lor, astronauții au observat că pielea lor era mai subțire, mai uscată și mai sensibilă. Pe de altă parte, vindecarea leziunilor, tăieturilor și vânătăilor ar dura mai mult: toate simptomele îmbătrânirii accelerate a pielii.
Această informație a atras atenția cercetătorilor de la PCA Skin (un brand specializat în dezvoltarea de produse cosmetice profesionale aparținând grupului american Colgate-Palmolive). Compania s-a lansat în spațiu pe 19 februarie 2022 cu o nouă misiune: să înțeleagă cum îmbătrânește pielea în acest tip de mediu.
„Știm din datele istorice că călătoriile în spațiu și expunerea îndelungată la microgravitație au efecte profunde asupra pielii”, spune Lia Arvanitidou, vicepreședinte pentru cercetare și dezvoltare pentru sănătatea pielii la Colgate-Palmolive, într-o declarație. „Chiar dacă aceste schimbări sunt comparabile cu cele observate în timpul procesului normal de îmbătrânire pe Pământ, ele par a fi accelerate de microgravitație”.
Tocmai asta încearcă să elucideze PCA Skin datorită acestui studiu realizat în parteneriat cu NASA și laboratorul național american al ISS (Stația Spațială Internațională). Aceasta este prima experiență de acest gen în domeniul sănătății pielii, inițiată de un antreprenor din sectorul privat.
Mostre de țesut cutanat viu au fost trimise la Stația Spațială Internațională, care vor fi apoi înghețate la -45 de grade Celsius pentru ca oamenii de știință să le studieze după zborul lor spațial. Același experiment pe Pământ va face posibilă compararea rezultatelor.
Scopul este de a colecta date mai rapid și de a ajuta „la proiectarea și dezvoltarea produselor care ar putea fi inovații de ultimă oră în îmbătrânirea pielii”, speră Lia Arvanitidou.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.