Pandemia Covid-19 a afectat financiar producătorii de automobile din întreaga lume. Acest lucru a dus la unele speculații că Grupul Volkswagen ar putea căuta să își subțieze portofoliul de mărci de înaltă calitate, cum ar fi Bentley, Lamborghini și Ducati. Nu va fi cazul, potrivit conglomeratului auto.
Luni, VW Group și-a anunțat strategia de reorganizare Together 2025+, care vizează reducerea costurilor fixe cu 5% și a costurilor materiale cu 7% în următorii doi ani. În ciuda acestui fapt, compania intenționează să le mențină pe toate cele trei mărci de lux, deși Bentley, care anterior opera independent, va intra acum sub umbrela Audi.
De la 1 martie 2021, Audi preia controlul Bentley „pentru a permite o serie de sinergii ca parte a strategiei de electrificare a celor două branduri premium.” Cu alte cuvinte, Bentley va deveni subsidiară Audi, la fel ca Lamborghini.
Prototipul Audi RS e-tron GT
În ultimii ani, Audi s-a dedicat dezvoltării de vehicule electrice premium, în special viitorul e-tron GT. Corporația nu a oferit detalii despre strategia pentru Lamborghini și Ducati, în afară de faptul că vor „rămâne parte a grupului Volkswagen”. Cele două mărci italiene sunt deja gestionate de Audi, ceea ce înseamnă că toate mărcile de lux din afara grupului Porsche fac acum parte din aceeași divizie.
Bentley a anunțat deja că intenționeaza să aibă o gamă 100% electrică: din 2026, britanicii vor să vândă doar modele plug-in hybrid iar după 2030 acestea vor fi înlocuite de mașini cu zero emisii.
O veste bună a primit și Herbert Diess, actualul CEO al Grupului, care își va păstra funcția.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.