Lansată pe 1 martie, colecția în ediție limitată Moët & Chandon Pharrell Williams reunește semnătura creativă a câștigătorului Grammy și portofoliul divers de vinuri spumante al casei.
Un simbol cheie al acestei colaborări este arcul, un element de design reprezentativ din arhivele Moët. Introdus pentru prima dată în 1892, arcul reprezintă unitatea și bucuria și este reinterpretat în modelele atrăgătoare ale colecției.
Colaborarea cuprinde mai multe oferte exclusive, inclusiv sticle reproiectate de 750 ml de Moët & Chandon Impérial Brut și Nectar Impérial Rosé. Aceste sticle sunt disponibile în culori puternice – auriu, albastru închis, roșu intens și alb – și sunt inscripționate cu literele albe punctate ale lui Williams și o monogramă perlată cu inițialele sale, PW.
Pentru colecționari, Bow Capsule Collection oferă sticle de mărime magnum, inclusiv Grand Vintage 2013, învelite într-o fundă textilă detașabilă, supradimensionată, împodobită cu mărgele perlate, realizată de artizanii de broderii de la Atelier Baqué Molinié din Paris. Vârful colecției este Jewel Masterpiece, cu doar 30 de piese lucrate manual disponibile.
Sticla cromată cu oglinzi, împodobită cu 89 de perle în relief realizate de artista Astrid de Chaillé, este încununată cu o fundă supradimensionată cu bijuterii, realizată din 7 310 perle, care a necesitat 300 de ore de lucru manual. Fundița detașabilă poate fi folosită și ca broșă.
Prezentată într-o cutie de lemn Midnight Blue cu semnătura lui Williams, fiecare piesă are un preț de 30.000 de euro și este disponibilă prin intermediul serviciului de vânzări private Moët Hennessy, în boutique-ul Epernay și în anumite baruri Moët & Chandon.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.
Jennifer Lopez a întors toate privirile la antrenamentele finale pentru Marele Premiu de Formula 1 din Arabia Saudită, într-o salopetă mulată din latex roz și o atitudine demnă de podiumul de modă.
Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.
Kristen Stewart (35 de ani), cunoscută pentru rolul său din franciza „Twilight”, s-a căsătorit în weekend! Ea și partenera sa, scenarista Dylan Meyer (37 de ani), și-au unit destinele într-o ceremonie restrânsă desfășurată duminică, 20 aprilie, la Los Angeles, a anunțat publicația americană TMZ.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Prada a deschis pe 28 martie primul său restaurant independent din Asia – Mi Shanghai Prada Rong Zhai – în districtul Jing’an din Shanghai. Proiectat de renumitul regizor Wong Kar Wai, spațiul îmbină estetica, istoria, cultura și gastronomia într-o experiență inovatoare și captivantă.
Bowmore a lansat cel de-al doilea produs din gama ARC, având ca sursă de inspirație un hypercar Aston Martin. Denumit ARC-54, acest whisky special este un apogeu al colaborării celor două mărci, începută în urmă cu aproximativ trei-ani.
Celebrul DJ și producător David Guetta joacă într-o nouă campanie electrizantă a Porsche Middle East and Africa.
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.