Odată cu retragerea inițialei „W” din numele său, KKW Beauty nu avea prea mult sens. Cu toate acestea, vestea bună este la un an de la înregistrarea mărcii Skkn de către Kim, Kardashian a făcut o incursiune în afaceri cu o linie de îngrijire a pielii din nouă piese sub numele de marcă Skkn, care va fi lansată pe 21 iunie.
Kim a distribuit vestea pe contul ei de Instagram . Ea a scris: „Sunt încântată să vă prezint în sfârșit SKKN BY KIM, un ritual de îngrijire a pielii întineritor, format din nouă produse, pe care l-am dezvoltat de la început până la sfârșit. Am fost atât de privilegiată să învăț despre piele și îngrijirea pielii de-a lungul anilor de la cei mai buni dermatologi și esteticieni din lume, iar fiecare sticlă din noua mea linie este plină cu cunoștințele pe care le-am acumulat pe parcurs. Veți experimenta ambalaje reîncărcabile și ingrediente curate, susținute de știință, concepute pentru a hrăni toate tipurile, tonurile și texturile de piele în toate etapele de maturitate. Am creat această linie pentru ca toată lumea să se simtă încrezătoare în pielea lor și abia aștept să o pot împărtăși cu tine în sfârșit!”
Kim Kardashian a discutat și despre gama de produse, într-un interviu pentru revista Allure: „Nu am vrut să lansez trei sau patru produse așa cum mi-a fost recomandat la început, pentru că asta nu este rutina mea de îngrijire a pielii. Nu este realist pentru mine.”
Prima colecție Skkn va include nouă produse noi - un demachiant, toner, exfoliant, ser cu acid hialuronic, ser cu vitamina C, cremă de față, cremă pentru ochi, picături de ulei și ulei de noapte în ambalaje elegante, reîncărcabile. Nuanțele neutre îți amintesc imediat de schemele ei de culori nud preferate, văzute pe aproape orice, de la conacul ei, mașini, colecțiile Skim și acum chiar și pe Skkn.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.