Casa de licitații organizează opt vânzări în acest an și în anul următor, care vor fi dedicate designerului german pe care îl descrie ca fiind „o stea rock cvasi intergenerațională din anii 2000”. Colecția cuprinde peste 1.000 de obiecte care sunt la fel de surprinzătoare și eclectice ca însuși Lagerfeld. Totul, de la obiecte fine și mobilierul personalizat la ansamblurile și accesoriile sale distincte, vor fi disponibile pentru 26 noiembrie.
Pentru pasionații de modă, va fi licitată o selecție de jachete de costume semnate Lagerfeld de la Dior, Saint Laurent, Comme des Garçons și Martin Margiela, alături de peste 200 de perechi de mănuși iconice din piele fără deget pe care le-a purtat în mod constant în ultimii 20 de ani, o geantă de umăr Chanel (estimare: aproximativ 2.360 USD - 4.700 USD) și o serie de valize elegante Goyard.
Vânzările vor include, de asemenea, obiecte de artă, inclusiv un portret de Takashi Murakami (estimare: aproximativ 94.500 $ - 142.000 $), o piesă de Jeff Koons (estimare: aproximativ 23.600 $ - 35.400 $) și o sculptură a pisicii lui Karl Lagerfeld, Choupette, de Joana Vasconcelos (estimare: aproximativ 5.900 $ - 8.300 $).
Așa cum era de așteptat, casa lui Lagerfeld a fost împodobită cu diverse piese care vor fi oferite, de asemenea, precum un ceas Jaeger-LeCoultre (estimare: aproximativ 9.500 $ - 14.000 $), o masă de cocktail Maria Pergay (estimare: aproximativ 9.500 $ - 14.000 $), elegantul scaun Zenith de argint al lui Marc Newson (estimare: aproximativ 47.000 $ - 78.000 $), o pereche de fotolii negre de Louis Süe și André Mare (estimare: aproximativ 9.500 $ - 14.000 $) și un tacâm placat cu argint de producătorul de bijuterii Jean Després (estimare: aproximativ 17.700 $ - 23.600 $). În plus, trei dintre apreciatele Rolls-Royces ale lui Lagerfeld vor intra și ele la licitații.
Prima licitație online va avea loc în perioada 26 noiembrie - 6 decembrie, iar cea de-a doua se va desfășura în perioada 6-16 decembrie. De asemenea, vor avea loc licitații live în Monaco în perioada 3-5 decembrie; Paris - 14-15 decembrie; și Köln în martie 2022.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.