Microsoft a anunțat închiderea temporară a magazinelor fizice încă din luna martie martie, însă măsura trebuia să fie una temporară, luată în răspuns la izbucnirea pandemiei COVID-19. Acum, însă, noul context ale economiei globale pune lucrurile într-o lumină nouă. Într-o schimbare majoră de strategie, Microsoft anunță că va închide magazinele fizice de vânzare cu amănuntul, aproape pe tot globul, și se va baza pe canalul său de vânzări și servicii online.
Cât despre actualul personal angajat pentru activitatea de retail, Microsoft spune că aceștia „vor continua să deservească nevoile clienților lucrând din sediile Microsoft corporative, sau de la distanță”.
În ciuda măsurilor anunțate, Microsoft promite că va menține deschise locațiile din campusurile din Londra, New York, Sydney și Redmond.
Totodată, compania promite că va „reimagina” spațiul din locațiile menționate mai sus, dar cum anume va face asta fără obiectivul vânzării de produse cu amănuntul, rămâne de văzut.
Odată ce magazinele vor dispărea definitiv, compania va continua să-și dezvolte soluțiile digitale de asistență pentru clienți, cum ar fi asistență de vânzare video 1-la-1, tutoriale video și multe altele.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.