Meghan Markle și-a lansat joi colecția de haine – The Smart Set, în parteneriat cu John Lewis, Marks & Spencer, Jigsaw și prietena ei designer Misha Nonoo.
Pentru a sărbători lansarea, trei fotografii din culise au fost dat publicității de Palatul Buckingham. Imaginile o surprind pe ducesa de Sussex râzând, zâmbind și îmbrățișând modelele care-i purtau cu mândrie haine din noua ei linie de modă.
Fotografiile alb-negru au fost realizate de Jenny Zarins, potrivit Daily Mirror.
Colecția-capsulă conține cinci articole care vor fi vândute în beneficiul unei organizații caritabile, Smart Works, ce ajută femeile dezavantajate să intre sau să se întoarcă pe piața muncii și pe care ducesa de Sussex o patronează.
Gama Meghan conține o rochie Marks & Spencer, disponibilă în negru și albastru, un costum negru și o cămașă albă clasică. Colecția conține și o poșetă, disponibilă în două culori.
Colecția The Smart Set va fi scoasă la vânzare în cel mult două săptămâni, iar pentru fiecare articol cumpărat, unul va fi donat organizației de caritate. Piesele sunt disponibile de joi în magazine și online în aproape toate mărimile.
„Nu numai că acest lucru ne permite să fim parte din povestea fiecareia, ne aminteste că nu suntem singure. Nu este doar despre a-ți dona hainele și a vedea unde ajung, este despre a face parte din poveștile de succes ale fiecareia, ca femei”, a explicat Meghan Markle ideea unei astfel de colecții.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.