Duminica trecută, Megan Thee Stallion și-a dezvăluit propria linie de tequila pentru prima dată pe Instagram. Ea a arătat sticla ombré portocalie și roșie în timp ce se plimba prin United Center, arena în care are loc turneul ei din Chicago. Ea a purtat o cămașă de corp ombre asortată și accesorii aurii.
Rapper-ul din Texas a scris în descrierea postării: „Chicago Hotties, [chica] ta este gata, vei putea să ai primul gust exclusiv din noua mea tequila, care va apărea în curând!”.
Anunțul a stârnit un val de entuziasm din partea fanilor devotați ai lui Megan și a colegilor ei muzicieni. Natalie Nunn, Paris Hilton și Honey Balenciaga se numără printre numeroasele vedete care și-au arătat sprijinul.
Fanii s-au alăturat și ei, exprimându-și mândria și admirația. Unul a comentat: „În continuare vom avea nevoie de niște coniac de la regina coniacului”, referindu-se la cântecul ei „Cognac Queen”. Un altul a comentat despre ambalaj, spunând: „Această sticlă este atât de frumoasă!”
Decizia lui Megan de a se aventura în industria băuturilor spirtoase a fost personală, așa cum a explicat ea în timpul unei discuții în cadrul Săptămânii Social Media 2024 a AdWeek. Ea a vorbit despre abordarea ei unică de a crea muzică și marfă, spunând: „Eu fac muzica pe care vreau să o aud, îmi fac propriile lucruri și rămân fidelă mie însămi”, relatează ESSENCE.
Deși nu au fost făcute publice mai multe detalii despre aventura artistei în lumea băuturilor spirtoase, noul turneu al lui Megan Thee Stallion va genera cu siguranță ceva entuziasm.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.
O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.
Andreea Bostănică a surprins internauții cu o nouă aroganță. Și-a împodobit pomul de Crăciun cu globuri de lux, numai unul singur costă 500 de lei.
Cristina Ich este una dintre cele mai populare vedete în mediul online, având în jur de 900.000 de urmăritori.
Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.