Multă vreme rutinele de frumusețe păreau să fie mai elaborate datorită acestor măști foaie din bumbac sau din hârtie. Dar, datorită preocupărilor pentru mediu - precum și întrebărilor legate de eficacitatea produselor, mai multă lume avizată din industrie susține că sunt poluante.
#Shelfie această nouă tendință de a posta pe Instagram imagini cu rafturile dulapurilor din băile personale umplute cu o mulțime de produse roz-milenare pare să fie în scădere, pe măsură ce clienții/clientele vor să aibă acces la o rutină de înfrumusețare mai simplă.
Pe măsură ce ne îndepărtăm de tendințele K-beauty - cum ar fi rutina aceea exagerată în 10 pași, care a determinat consumatorii să investească într-o listă completă de produse de curățare și seruri multiple - acum folosim mai puțin și cheltuim mai puțin ca rezultat . Într-o lume din ce în ce mai conștientă de impactul ecologic al produselor pe care le cumpărăm, un regim elaborat pentru îngrijirea pielii nu prea mai pare luxos ci risipitor. Lumea toată a devenit conștientă de excesul de consum.
Ideea de a cumpăra mai puține produse a devenit chiar parte a modelului de afaceri al unor mărci. Dar pot mai puține produse să ducă la același efect? Șervețelele umede folosite pentru demachiere sunt responsabile cu înfundarea canalizărilor peste tot în lume în timp ce măștile de foi au fost supranumite „noile paie de plastic” din punct de vedere al impactului lor negativ asupra mediului.
Așa că aveți grijă ce și cum folosiți căci unele lucruri care par perfecte pentru a evita producerea deșeurilor fac de fapt mai mult rău decât bine.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză