Dacă prețul - de 325 de dolari - te-a împiedicat să experimentezi această capodoperă olfactivă te-a împiedicat să-l cumperi, avem o mică surpriză de împărtășit: Maison Francis Kurkdjian tocmai a lansat în ediție limitată o versiune cu aur a parfumului, care se vinde cu 130 de dolari.
Dacă încă nu ați simțit un miros al parfumului rafinat, permiteți-mi să vă explic de ce vă interesează. La prima adulmecare, vei fi tratat cu un dans feeric de șofran și iasomie; lemn de chihlimbar și chihlimbar; rășină de brad și cedru. Aceste note se unesc pentru a crea combinația „florală chihlimbar” care caracterizează parfumul. Câțiva oameni spun că miroase ca o vată de zahăr, sofisticată – deloc dulce (deloc), dar cu siguranță caramelizată.
Pentru a transpune parfumul în formă de ulei de corp, nasurile din spatele Maison Francis Kurkdjian au folosit un amestec de uleiuri de caise, macadamia și argan amestecate cu pudră de aur de 24 de karate (#luxe).
Potrivit mărcii, Baccarat Rouge 540 Rouge À L'or Sparkling Body Oil este „inspirat de cristalul roșu auriu obținut prin metamorfoza alchimică a cristalului transparent care devine roșu atunci când este fuzionat cu pulbere de aur de 24 de carate la 540 de grade Celsius”, care sună atât academic, cât și scump.
Poate că flexibilitatea supremă de lux este abilitatea de a masa în piele în același timp atât aurul, cât și unul dintre cele mai exclusiviste parfumuri din lume.
La prețul de 130 de dolari, uleiul strălucitor este deja epuizat, o dovadă a popularității continue a parfumului. În mod clar, clienții s-au conectat la unul dintre multele TikToks care recomandă uleiul original Baccarat Rouge 540 de la Maison Francis Kurkdjian ca o alternativă mai accesibilă la parfum, care se vinde cu 325 de dolari.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.