Noul parteneriat strategic va ajuta LVMH și casele sale, care includ Louis Vuitton, Celine și Dior, printre altele, să utilizeze instrumentele puternice de creație 3D ale dezvoltatorului american de jocuri pentru a oferi experiențe digitale unice, cum ar fi cabine de probă virtuale și prezentări de modă, produse 360. carusele, realitate augmentată, crearea de gemeni digitali și multe altele.
Directorul general al grupului LVMH, Toni Belloni, a declarat: „Ne-am angajat întotdeauna inovațiilor cu potențialul de a aduce clienților noștri experiențe noi. Jocurile interactive, care s-au dezvoltat într-un fenomen cultural cu drepturi depline, sunt un exemplu perfect. Parteneriatul cu Epic Games va accelera expertiza noastră în instrumente și ecosisteme 3D, de la crearea de noi colecții la campanii publicitare și la site-urile Maisons-urilor noastre. De asemenea, ne vom implica mai eficient cu generațiile tinere care sunt foarte în largul lor cu aceste coduri și utilizări.”
Potrivit LVMH, instrumentele de vârf ale Epic Games, care includ tehnologia Unreal Engine, Reality Capture, Twinmotion și MetaHuman, vor ajuta conglomeratul multinațional să depășească limitele implicării clienților și să deblocheze oportunități semnificative de creștere. Deja mai multe mărci sub umbrela LVMH au folosit instrumentele oferite de Epic Games pentru a crea experiențe unice pentru clienți, printre care Bulgari. Brandul de lux a dezvăluit recent o experiență metavers complet nouă, inspirată de Roma Antică, care a fost creată folosind Unreal Engine 5.
„Prin acest parteneriat, vom colabora cu designerii LVMH pentru a transforma crearea de produse fizice și digitale folosind suita Epic de instrumente avansate de creație. Suntem încântați să accelerăm adoptarea de către grup a tehnologiei Unreal Engine, Reality Capture, Twinmotion și MetaHuman și să ajutăm mărcile globale ale LVMH să interacționeze cu clienții prin experiențe digitale captivante”, a declarat Bill Clifford, VP la Unreal Engine la Epic Games.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.