LVMH raportează un al treilea trimestru profitabil. Vânzări peste așteptări!

Grupul francez LVMH a declarat că tendințele sale de vânzări s-au îmbunătățit brusc în al treilea trimestru, determinat de divizia sa cheie de modă și articole din piele. Raportul nu conține însă nicio actualizare a disputelor legale cu bijutierul american Tiffany & Co., în legătură cu acordul de fuziune de 16,2 miliarde de dolari.

LVMH a declarat că veniturile organice au scăzut cu 7% în cele trei luni încheiate la 30 septembrie, depășind așteptările pieței și marcând o îmbunătățire bruscă față de al doilea trimestru, când vânzările comparabile au scăzut cu 38%, deoarece pandemia de coronavirus a forțat închiderea magazinelor și fabricilor din întreaga lume.

O estimare Bloomberg arată o scădere de 12% în al treilea trimestru, moda și articolele din piele fiind în scădere cu 0,9%. În schimb, divizia a înregistrat o creștere de 12% în această perioadă, alimentată de brandurile sale vedete Louis Vuitton și Dior, care au organizat spectacole fizice în timpul Săptămânii modei de la Paris. LVMH a precizat, de asemenea, succesele mărcilor Fendi, Loewe și Celine.

Coniacul Hennessy a fost un alt element care a ajutat la această creștere, în special în SUA, limitând declinul vânzărilor din divizia de vinuri și băuturi spirtoase la 3% în al treilea trimestru. Situația a fost mai complicată la parfumuri și produse cosmetice, în scădere cu 16%, în ciuda unei creșteri constante a vânzărilor online și a unui început promițător pentru noua linie de îngrijire a pielii Fenty.

S-a înregistrat o scădere de 14% a vânzărilor de ceasuri și bijuterii, în ciuda unei reveniri în China. Veniturile LVMH au totalizat 11,95 miliarde de euro în al treilea trimestru, în scădere cu 10% în termeni raportați față de aceeași perioadă a anului trecut. Grupul și-a confirmat ambiția de a-și consolida poziția de lider pe piața globală a luxului în 2020.

LVMH este primul grup major de lux care a raportat rezultatele din al treilea trimestru. Kering și Hermès International își vor publica vânzările pe 22 octombrie, în timp ce Compagnie Financière Richemont va prezenta rezultate intermediare pe 6 noiembrie și Burberry pe 12 noiembrie.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC